op 11-06-2020 02:33 AM - laatst bewerkt op 12-06-2020 10:21 AM door BruceH
Hallo,
Sinds ongeveer een half jaar heeft mijn moeder de Samsung Galaxy A40. Ze is er erg blij mee alleen sinds een tijdje stelt de achtercamera niet meer scherp.
We hebben alles geprobeerd. Tikken, schudden en ook de Samsung Members app hielp niks.
Er zit een goed hoesje omheen en heeft hem hooguit een keertje zacht laten vallen. Ik hoor van meer mensen die de Samsung A40 hebben dat zij dezelfde problemen hebben met de camera.
Mijn vraag is, of deze schade in de garantie valt, of is deze voor eigen rekening?
mvg,
Niels
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-06-2020 07:04 AM
Hoi Niels,
Als er verder geen gebruikerschade wordt geconstateerd, dan valt dit inderdaad over de garantievoorwaarden. Als er bijvoorbeeld wel een barst of scheur in zit, dan zullen er kosten aan verbonden zijn. Die constatering kan alleen een servicemedewerker doen, wij kunnen dat niet voor je op afstand bepalen. Als je twijfelt kun je altijd eerst een van de servicecentra binnenlopen voor advies!
op 11-06-2020 07:04 AM
Hoi Niels,
Als er verder geen gebruikerschade wordt geconstateerd, dan valt dit inderdaad over de garantievoorwaarden. Als er bijvoorbeeld wel een barst of scheur in zit, dan zullen er kosten aan verbonden zijn. Die constatering kan alleen een servicemedewerker doen, wij kunnen dat niet voor je op afstand bepalen. Als je twijfelt kun je altijd eerst een van de servicecentra binnenlopen voor advies!