op 11-12-2020 09:51 AM
Hallo allemaal,
Hoop dat jullie kunnen helpen, want kan zelf echt geen oplossing vinden. Heb heel lang probleemloos bluetooth gebruikt maar nu ineens heb ik allemaal problemen.
1) met m'n garmin watch, zegt gekoppeld te zijn, maar vraagt om de haverklap om een koppelcode. Of ik ze allebei nou bij me heb of niet.
2) met de auto precies hetzelfde, koppeling is gemaakt maar nu steeds verzoek om koppelcode.
Ik heb alles volledig opnieuw verbonden (herhaaldelijk). Ik heb de cache geleegd, ik heb alles (telefoon, bluetooth, horloge) aan en uit gezet. Alle software is up to date.
Wie heeft de gouden tip, want dit is echt vrij vervelend.
Dank!
11-12-2020 09:56 AM - bewerkt 11-12-2020 09:57 AM
op 13-12-2020 11:04 AM
Dank voor de tip, maar helaas. Het heeft niet geholpen. Nog andere suggesties? 🙂
op 14-12-2020 01:43 PM
Hi @Malka1,
Heb je na het resetten van de netwerkinstellingen ook de verbinding gewist uit het systeem van je auto? Daar gaat het ook vaak mis.
Probeer dat eens en laten even weten hoe het is gegaan! 👍
op 02-01-2021 06:32 PM
Hoi @Malka1,
Ik heb helaas geen antwoord voor je, maar exact hetzelfde probleem...
Mijn stappen tot nu toe:
Garmin horloge + telefoon volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen en alles van voor af weer ingesteld.
Zelfde gedaan voor het bluetooth systeem in de auto.
Resultaat:
1) Garmin horloge koppelt direct, maar zodra hij buiten bereik is geweest van de telefoon en zich daarna weer binnen bereik vertoont, vraagt hij automatisch weer om de koppelingscodes...
2) Auto (Toyota) koppelt direct, maar Bluetooth tetering doet het niet.
Telefoon geeft aan de netwerkverbinding te delen, maar data komt niet door. ( Bellen trouwens nog niet getest... ).
Kortom.
In de basis lijkt het te werken, maar er zit iets wat niet goed werkt.
Mijn vorige telefoon (J7 2018) had met beide apparaten geen enkel probleem.
op 06-01-2021 09:16 AM
op 06-01-2021 10:18 AM
Hoi Bruce,
Bedankt voor je reactie.
Ja, ook een A41. Vandaar dat ik geen nieuw topic ben gestart.
Het probleem is zeer vervelend. Aangezien ik niet altijd in de buurt van mijn telefoon ben, zijn horloge en telefoon niet doorlopend gekoppeld.
Ik word dus meerdere keren per dag gevraagd de code in te voeren...en dat terwijl ze dus eigenlijk al gekoppeld zijn.
op 06-01-2021 10:47 AM
op 06-01-2021 12:34 PM
Nee, dat had ik niet gedaan. Wel een volledige fabrieksreset.
Zojuist jouw stappen gevolgd, maar het heeft niet geholpen.
De enige ergernis die er nu is bij gekomen is dat alle opgeslagen netwerken / verbindingen uit mijn telefoon zijn en alles dus opnieuw moet koppelen.... 😐
op 06-01-2021 01:01 PM