Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

batterij na update snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 14-06-2024 10:43 AM)
3449 Weergaven
RiaV48
Explorer
Opties
Samsung Galaxy A54. Gekocht april 2023.

One Ui:6
Android: 14
Versie: A546BXXS8CXE2/ A546BOXM8CXE2/ A546BXXS8CXE2

Na de laatste update is de batterij snel leeg. Opladen staat ingesteld tot 80 %.

De batterij is in de middag alweer leeg. Gebruik, in de ochtend een paar momenten, in de middag en in de avond.

Voor de laatste update had ik hier geen last van. Ik heb diverse stappen gedaan, kijken voor hoog app gebruik, niets kunnen vinden. Telefoon optimalisatie gedaan.
Ik weet nu niet meer wat te doen.

Wat is er nog mogelijk?
0 Likes
Spring naar oplossing
RiaV48
Explorer
Opties
Jammerrr, toch is het niet als gewenst. In de ochtend 100% opgeladen, Na 10 uur, weinig gebruik, WiFi uit ( voldoende GB) is het percentage krap 40%. Het leek opgelost, maar helaas dus voor mij niet.😏
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update RiaV48,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RiaV48
Explorer
Opties
Dat wil ik wel, kan pas vanaf week 27. Ik zal dan hier verzoek indienen.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten weten RiaV48,

Hou ons op de hoogte.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RiaV48
Explorer
Opties

In de ochtend van de oplader tot 100%.

Mobiel gebruik, in de ochtend, middag en avond meestal 10 tot 15 minuten.

15 juni, weinig gebruikt, om 15:15 uur 42%, opgeladen tot 100% tot 17:00uur.

16 juni vol in de ochtend 100%

batterij 70% om 16:30uur, mobiel weinig gebruikt.

17 juni, met alleen netwerk aan gestart, in de avond nog 56% batterij. Dat is redelijk.

De wifi nu weer aan en afwachten.

18 juni, wifi en mobiel netwerk aan,  opgeladen tot 100%, normaal dagelijks gebruik. Na 14 uur nog 20% batterij niveau over. Moet toch weer de oplader eraan.

Zou wifi een oorzaak kunnen zijn?

19 juni,  om 17:00 uur 48%  met wifi

20 juni, om 16:00 uur 54%  met wifi

21 juni,   om 16:00 uur 52% zonder wifi

22 juni, om  16:15 uur   85% met wifi, in de ochtend en middag mobiel niet gebruikt.

20:00 uur, nog 72% batterij 

23 juni, batterij om 08:30 , 100%. 

10:15 uur 98%,  mobiel niet gebruikt tot

15:25 uur, batterij 81 %. Mobiel een kwartiertje gebruikt , om 18:50 uur batterij op 58%. Om 21:00 uur nog 45%.

24 juni, het is 18:00uur, mobiel bijna niet gebruikt, batterij nu 51%.

het is nu 20:00uur, mobiel weinig gebruikt, batterij 39%.

25 juni, mobiel wifi en netwerk aan, geen tijd voor mobiel gebruik, nu 16:00 uur, batterij 81%.

2 juli, mobiel 100% batterij vanaf 08:00 uur, weinig gebruik, nu 16:50, batterij op 49%.

0 Likes
RiaV48
Explorer
Opties
ingevoegd een aantal dagen batterij verloop
0 Likes
RiaV48
Explorer
Opties
Hierbij het verzoek voor checken van mijn mobiel op batterij verbruik.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RiaV48,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
RiaV48
Explorer
Opties
Nog een reactie na een paar weken, druk met woning onderhoud. De batterij gaat nu wat beter maar na 12 uur is de batterij meestal rond 40%. Mijn gebruik van de A54 is niet hoog, Speel geen games, lees meestal informatie, de kranten en wat opzoeken. Hulp op afstand aanbod, kan dat nog?
0 Likes
RiaV48
Explorer
Opties
ik ga voor hulp op afstand, heb de help app geïnstalleerd, nu moet ik nog contacten, wordt vervolgd....
0 Likes