Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy a53 batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2025 11:52 AM)
283 Weergaven
Cor46
First Poster
Opties
Mijn galaxy a53 van 2 jaar gaat de batterij in de nacht met 40% leeg en geeft dan in de gebruikgrafiek aan geen aps actief. Heb al een fabriek reset gedaan en diverse aps verwijdert alles zonder resultaat . Dit speelt sinds een paar weken. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan is er een goede kans, ( grote kans) dat je het probleem weer hebt teruggezet met Smartswitch. Dus in dit geval zul je de backup handmatig moeten maken, zonder Smartswitch.

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Volg daarna deze tips.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je na de fabrieksherstel getest of het gelijk weer gebeurde die nacht? Of heb je voor de nacht alles met Smartswitch teruggezet?
Cor46
First Poster
Opties
Alles teruggezet met smartswich en de daarop volgende nacht was het weer hetzelfde
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan is er een goede kans, ( grote kans) dat je het probleem weer hebt teruggezet met Smartswitch. Dus in dit geval zul je de backup handmatig moeten maken, zonder Smartswitch.

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Volg daarna deze tips.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Cor46
First Poster
Opties
Daar heb ik ook aan gedacht is het proberen waard. Bedankt.
0 Likes