13-06-2024 03:37 PM - bewerkt 13-06-2024 03:39 PM
Beste , ik heb sinds 30 maart een samsung galaxy a15 . En nu sinds een week ongeveer begint die heel raar te doen . Begint in whatsapp menen random op te bellen zonder dat ik dit kan stoppen. Als ik een app wil openen dan opent hij een andere app en meerdere keren per dag flikkert mijn scherm. soms helpt het als ik mijn scherm afdruk en terug op maar dit helpt niet altijd. Ik had met de verkoper contact opgenomen maar die zijn 30 dagen garantie zijn om dus die kan niets meer doen en helpt verder ook niet. ik ben altijd een voorstander geweest van samsung maar nu begin ik spijt te hebben van mijn aankoop. Wat ik wel erg vind, aangezien het dan nog een cadeau was ook. Iemand een idee wat ik kan doen ?groeten
op 13-06-2024 08:01 PM
op 14-06-2024 01:24 PM
Hallo @Members_4PH4GIF,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je nog het advies van Jimboo84 kunnen opvolgen?
Met groet,
Ajay
op 24-06-2024 04:35 PM
op 26-06-2024 12:15 PM
Hallo @Marcosoft76,
Bedankt voor jouw bericht. Is dit na het installeren van een bepaalde app en.of toepassing? Zo ja, kan je het verwijderen?
Wanneer de issue er dan nog steeds is, heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Wanneer dat niet lukt kan je een fabrieksherstel proberen. Zie onderstaande links voor de instructies.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay