Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

batterij na update snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 14-06-2024 10:43 AM)
2767 Weergaven
RiaV48
Explorer
Opties
Samsung Galaxy A54. Gekocht april 2023.

One Ui:6
Android: 14
Versie: A546BXXS8CXE2/ A546BOXM8CXE2/ A546BXXS8CXE2

Na de laatste update is de batterij snel leeg. Opladen staat ingesteld tot 80 %.

De batterij is in de middag alweer leeg. Gebruik, in de ochtend een paar momenten, in de middag en in de avond.

Voor de laatste update had ik hier geen last van. Ik heb diverse stappen gedaan, kijken voor hoog app gebruik, niets kunnen vinden. Telefoon optimalisatie gedaan.
Ik weet nu niet meer wat te doen.

Wat is er nog mogelijk?
0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je de batterij tussen 20% en 80% houdt dan slijt de batterij minder snel😉
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
RiaV48
Explorer
Opties
Patrick, ik vermeld mijn vorderingen. Met jou uitgebreide tips aan de gang gegaan. Eerst het opladen naar 100% gezet.
Alle apps 1 voor 1 de batterij instelling bekeken. De meeste heb ik op beperkt gezet, Pffff ff klusje 🤣 Twee dagen de wifi uit. Alleen mobiel netwerk aan. Ik verblijf meestal in en rondom woning.
Batterij was tot 80 % opgeladen na 8 uur op +-40 %.

Batterij nu tot 100% geladen na 8 uur nog 80 % 👍😁 Zover lijkt er vooruitgang te zijn. Top!
Net de WiFi weer aangezet, bekijk nu weer 2 dagen hoe dat verloopt.

Oplossing
RiaV48
Explorer
Opties
Nog 2 dagen test gedaan, nu met WiFi en netwerk aan. Batterij vanmorgen weer tot 100% opgeladen. Het is nu 8 uur later en het batterij percentage is nog 71%. Top! Wat een verschil voor de tips van Patrick 👍😀 Voorlopig is het snel leeg gaan van de batterij Galaxy A54 verholpen.

26 Antwoorden
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
De enige mogelijke optie is hiervoor een backup te maken, te resetten en de backup weer erop zetten, dit kan gebeuren met software updates, heb dit zelf ook gehad met mijn watch en dat fixde het
RiaVer
Explorer
Opties

Dank voor het meedenken, wat bedoel je met resetten?

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Een reset is wat overdreven. Bekijk deze tips eerst even.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Laat je weten of het met deze tips beter gaat?
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Een factory reset uitvoeren, en daarna vanuit een backup je gegevens herstellen
RiaV48
Explorer
Opties
Beste Patrick, top! wat een uitleg🤗 een deel heb ik doorgenomen, ga er zeker mee door. Dat ik dit toestel kocht was het advies tot 85% laden na de update zag ik opeens tot 80% staan. Die heb ik uitgezet. Ik heb een deel op batterij beperkt gezet. Ik ga dus nog verder en mijn ervaring zeker hier vermelden.
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je de batterij tussen 20% en 80% houdt dan slijt de batterij minder snel😉
Oplossing
RiaV48
Explorer
Opties
Patrick, ik vermeld mijn vorderingen. Met jou uitgebreide tips aan de gang gegaan. Eerst het opladen naar 100% gezet.
Alle apps 1 voor 1 de batterij instelling bekeken. De meeste heb ik op beperkt gezet, Pffff ff klusje 🤣 Twee dagen de wifi uit. Alleen mobiel netwerk aan. Ik verblijf meestal in en rondom woning.
Batterij was tot 80 % opgeladen na 8 uur op +-40 %.

Batterij nu tot 100% geladen na 8 uur nog 80 % 👍😁 Zover lijkt er vooruitgang te zijn. Top!
Net de WiFi weer aangezet, bekijk nu weer 2 dagen hoe dat verloopt.
Oplossing
RiaV48
Explorer
Opties
Nog 2 dagen test gedaan, nu met WiFi en netwerk aan. Batterij vanmorgen weer tot 100% opgeladen. Het is nu 8 uur later en het batterij percentage is nog 71%. Top! Wat een verschil voor de tips van Patrick 👍😀 Voorlopig is het snel leeg gaan van de batterij Galaxy A54 verholpen.
RiaV48
Explorer
Opties
Opgelost dus👍🤗