Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatisch wifi e.d. uitschakelen binnen bepaald tijdsinterval

(Onderwerp aangemaakt op: 28-03-2021 11:07 AM)
3240 Weergaven
MoniquePippie
Explorer
Opties

Hoi, ik wil 's avonds om 23.00 uur Wi-Fi en mobiele data en Bluetooth automatisch uitgeschakeld hebben op kin  samsung A40 en ' s morgens om 7.00 uur weer aan laten gaan. Heb al tijdje zitten zoeken hoe. Kan t echter niet vinden. Eerder heb ik wel eens een app gehad waarop je profielen kon instellen. Dan hoefde ik alleen t profiel aan te zetten dat ik van tevoren ingesteld had. Iemand enig idee? Dank!!

0 Likes
19 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Je kunt dat inregelen via Bixby Routines. Werkt perfect.
MoniquePippie
Explorer
Opties
Dank je, ik zie dat ik t zou moeten kunnen instellen als ik de app drawer open en naar links swipe, maar ik heb geen knop bixby routines?
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je het wel aan staan bij Instellingen, Geavanceerde functies?
0 Likes
MoniquePippie
Explorer
Opties
ja daar zie ik m wel staan, vanuit daar daar kan ik t ook openen zie ik. Ga er me even in verdiepen hoe ik t kan instellen, eerste poging lukt nog niet zo, app loopt vast zegt ie... Gaat vast lukken, dank voor je hulp!!
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan, heb je nog vragen of is het gelukt hoor ik het graag.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je hier iets aan?

Screenshot_20210328-124650_Bixby Routines_8773.jpg

MoniquePippie
Explorer
Opties
Hi, ja dat is precies wat ik zoek maar ik kan via t plusje geen nieuwe routine toevoegen, de app vliegt er dan elke keer uit..
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Oh da's raar, kijk even in de Playstore of Galaxy store of er een update is voor Bixby toevallig updates zijn. Anders via Instellingen, Apps, Bixby Routines, even het cache en opslag wissen. Telefoon opnieuw opstarten en opnieuw proberen.
MoniquePippie
Explorer
Opties
update zie ik niet staan in de app store en cache legen heb ik gedaan, probleem blijft helaas... nog andere ideeën?
0 Likes