Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatisch wifi e.d. uitschakelen binnen bepaald tijdsinterval

(Onderwerp aangemaakt op: 28-03-2021 11:07 AM)
3424 Weergaven
MoniquePippie
Explorer
Opties

Hoi, ik wil 's avonds om 23.00 uur Wi-Fi en mobiele data en Bluetooth automatisch uitgeschakeld hebben op kin  samsung A40 en ' s morgens om 7.00 uur weer aan laten gaan. Heb al tijdje zitten zoeken hoe. Kan t echter niet vinden. Eerder heb ik wel eens een app gehad waarop je profielen kon instellen. Dan hoefde ik alleen t profiel aan te zetten dat ik van tevoren ingesteld had. Iemand enig idee? Dank!!

0 Likes
19 Antwoorden
MoniquePippie
Explorer
Opties
de 'als' gaat goed, maar bij de 'dan' vliegt ie er elke keer uit..
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je de opslag ook gewist? En staat alles net als in deze screenshot?

Screenshot_20210328-131019_Settings_8775.jpg

0 Likes
MoniquePippie
Explorer
Opties
opslag ook gewist inderdaad, verder zie ik zo niets raars?

Screenshot_20210328-131417_Settings.jpg

Screenshot_20210328-131421_Settings.jpg

Screenshot_20210328-131407_Settings.jpg

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Nee ik ook niet. Enige verschil in Machtigen is gesprekslijsten en sms.
Als dat verder nog niet werkt, weet ik het ook even niet meer. Dan zou je nog kunnen proberen om een meekijk afspraak te maken met een Samsung medewerker. @BruceH
0 Likes
MoniquePippie
Explorer
Opties
dankjewel Dirk. Ik ben er inderdaad nog niet verder mee gekomen. Ik.laat t nu maar even, hoop morgen op meer inspiratie! dank voor al je hulp!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou eventueel in je router aan bepaalde apparaten een schema kunnen koppelen met waneer deze internet mogen ontvangen. Je kunt hiervoor je internet provider bellen als je hulp nodig hebt👍🏼
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MoniquePippie
Explorer
Opties
dank je Patrick, als ik er niet uit kom is dat zeker een optie! bedankt voor het meedenken!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem 👍🏼 Op de tel is het maar de vraag of het lukt. Router optie werkt 100%
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MoniquePippie
Explorer
Opties
top, dank je!!
0 Likes
MoniquePippie
Explorer
Opties
ik heb nu even een bestaande routine gepakt waar bij de 'dan' al de Wi-Fi is geselecteerd. De 'als' kan ik wel aanpassen en heb ik nu op een tijdsinrerval gezet. Mobiele data en niet storen zet ik dan wel met de hand uit/aan. Zo kan ik in ieder geval bij het in slaap vallen nog naar meditatiemuziek luisteren (zonder dat ik die goed te downloaden) en zonder dat ik weer wakker hoef te worden en Wi-Fi uit moet zetten. Voor nu goed genoeg denk ik, ik doe t ermee! Dank voor jullie hulp!!