Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 13 update A53 probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2022 03:22 PM)
1745 Weergaven
Pjotr13
Student
Opties
Afgelopen woensdagavond update gedaan naar Android 13 van mijn A53 
En nu geeft hij steeds een melding: media opslag stopt steeds 
En ziet hij de opslag niet meer, en apps (WhatsApp, Playstore enz.) denkt dat de schijf vol is, dus kan niet verder met apps updaten enz.
Foto's maken, en dus opslaan, gaat hierdoor ook niet meer...
Voordat we, als laatste redmiddel (?) de factory reset uit gaan voeren, hoop ik dat iets of iemand (Samsung) een oplossing hiervoor heeft
36 Antwoorden
lcb82
Explorer
Opties
Al gedaan, maar niks. Blijf ook meldingen krijgen van "media stopt" en bij screenshot dan media niet opslaan of camerafout. En of melding over intern geheugen
0 Likes
lcb82
Explorer
Opties
Heb al alle instellingen en reset gegeven, maar niks. Ga nu alles overzetten via smart switch en dan m'n telefoon maar resetten en terug naar fabrieksinstellingen ofzo. Weet het ook niet, maar dit is waardeloos zo. Oja en link over de batterijduur krijg ik foutmelding én melding over niet betrouwbaar
0 Likes
kariene
Apprentice
Opties
Na deze update Android 13 is mijn Bluetooth buiten werking en kan ik niet meer verbinden met auto . Moet eerst netwerk resetten en dan doet hij het 1 keer als ik het contact van de auto uitzet is die er weer af.
Ook mijn batterij loopt snel terug
lcb82
Explorer
Opties
Kan ook geen back up maken van WhatsApp! Geeft steeds aan kan niet met Android versie of geen kan geen back up maken van berichten en sluit hij de app af
0 Likes
Kk82
First Poster
Opties
Dit probleem heb ik helaas ook gehad na de update op S22. Pas na het terugzetten van de fabrieksinstellingen was dit opgelost.
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hoi, Ga naar Instellingen > Apps > klik op de 3 puntjes > Speciale toegang > Toegang tot alle bestanden. Schakel het in voor alle relevante apps. Controleer of dit het probleem oplost.

Pjotr13
Student
Opties
Hoi Neo001,
Geweldig!!
Dit is de oplossing bij mij
Bizar dat de helpdesk van Samsung hier niet mee komt!
Enorm bedankt
Knuffelknoflook
First Poster
Opties

bij mij en mijn vrouw moesten we via instellingen apps gaan en dan whatsap en dan machtegingen en dan foto en video aanzetten dit was het officiele antwoord van de samsung klantenservice. 

0 Likes
moeilijk
First Poster
Opties
Inderdaad, 23-11-22 update naar 13 gehad en alle bovenstaande problemen heb ik ook...bericht verstuurd vanaf A71
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten. Het is daarnaast ook belangrijk om dit te melden bij de app ontwikkelaar zodat ook zij dit kunnen onderzoeken 🤓

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes