op 10-10-2022 09:44 AM
Mijn nieuwe A53 verliest regelmatig kortstondig het contact met het wifi.
Zie dat dit blijkbaar een bekend probleem is....
Al veel dingen geprobeerd. Die omschreven worden
Opstarten en resetten van telefoon en netwerk etc
Lijkt erop dat er in het a53 apparaat iets fout zit!?!
Hie kan dit worden opgelost?
Reoatatie of nieuw toestel? Baal er op dit moment heel erg van mijn aankoop...
Alvast bedankt voor de reactie
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-11-2024 02:00 PM
Bedankt voor jouw reactie Pietpaaltjes,
Je kan proberen of binnen de voorwaarden van jouw winkel nog iets geregeld kan worden. Misschien een reparatie via hun, zodat ze het zelf kunnen monitoren of een andere oplossing.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 10-10-2022 01:34 PM
op 10-10-2022 01:58 PM
op 12-10-2022 02:38 PM
Hoi @ToineD, goedemiddag.
Is jouw telefoon verder up-2-date? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Gaat het om een gewoon Wi-Fi netwerk of maak je gebruik van versterkers en repeaters? Maakt het nog verschil of je dan direct met de router verbonden bent? Heb je ook de Wi-Fi instellingen op je router nagelopen?
Groeten,
Martijn
op 12-10-2022 02:54 PM
op 12-10-2022 03:10 PM
op 20-08-2023 01:01 PM
op 23-08-2023 09:10 AM
Hi @Loeks,
Is jouw toestel volledig up-to-date? Heb je dit ook in de Veilige Modus? Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart.
Wat je hierna kan doen is een fabrieksreset. Maak wel eerst een back up:
Back up: https://bit.ly/2Krkd1D
Reset: https://bit.ly/2JJ5MB2
Groetjes,
Daphne
op 03-07-2024 10:01 PM
op 05-07-2024 08:46 AM
Hallo @Pietpaaltjes,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Had je ook een foutrapport ingediend via de Samsung Members-app? Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay