Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A53 wachtwoord kwijt (vermoed tijdens update)

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2024 09:26 PM)
895 Weergaven
Bas84
First Poster
Opties

Goedendag,

Mijn dochter heeft een wachtwoord ingesteld op haar A53 maar is vergeten wat het was. Nu heeft ze hem opnieuw opgestart maar ik vermoed dat de telefoon is gaan updaten (er staat een 'systsem ui') in de informatiebalk). Bij een restart werkt je vingerafdruk niet. Iemand een goede suggestie?

Findmymobile kan ik geen factory reset op doen (ik krijg de melding 'sonething went wrong')

Uitschakelen kan niet, dan moet ik het wachtwoord ingeven

0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Bas84 ,

je kunt dit filmpje bekijken en proberen: https://www.youtube.com/watch?v=b9Cijfso61U

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Bas84
First Poster
Opties
Hoi @Rohit,

Dank je. Ik kom al een stuk verder, ik kan hem uitschakelen. Bij het opstarten komt hij alleen niet in het juiste menu maar start de telefoon gewoon op.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je moet de stappen goed volgen in het filmpje. Volume knop ingedrukt houden en dan aanzetten, en op het juiste moment de powerknop los laten. Speel er maar even mee. Succes!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Kees59
Hotshot
Opties
Je moet de a53 aan een pc koppelen dan kan je in het recovery menu komen zoals en het filmpje getoond wordt.
0 Likes
Bas84
First Poster
Opties
Vandaag bij het servicecenter langsgeweest en hij is op fabrieksinstellingen gezet 👍
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemiddag @Bas84 ,

Fijn om te lezen dat het probleem voor jullie is opgelost. Wij wensen jullie nog heel veel plezier met de Samsung Galaxy A53 😄

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Jose19653
First Poster
Opties

Ik heb mijn code ook niet. Heb gedaan zoals in filmpje maar kan mijn telefoon niet uitzetten. Hij start automatisch weercop en dan kom ik weer biij de pincode uit die ik niet meer weet

0 Likes
Jose19653
First Poster
Opties

Heb het filmpje gevolgd maar kan mijn telefoon niet uitzetten. Hij gaat automatisch weer opstarten. Dus kan nix

0 Likes
Jose19653
First Poster
Opties

Geen pc

0 Likes