Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A53 laad niet meer op en gaat niet meer aan

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2025 10:49 AM)
112 Weergaven
JLuijkx
Apprentice
Opties

Gisteren heb ik de laatste update gedownload (one ui 7.0). De batterij liep ineens stukken sneller leeg.

Vanmorgen werd ik wakker en was mijn telefoon uitgevallen, de batterij zal wel leeg zijn was mijn gedachte, dus heb ik mijn telefoon aan de oplader gehangen. Na een uur is het scherm nog altijd hetzelfde, zwart met in het midden een licht bliksempje.

Hij lijkt niks geladen te hebben en mijn telefoon gaat ook niet aan, reageert nergens op.

Al geprobeerd: andere kabel en met kabel aan laptop

Wat nu?

0 Likes
8 Antwoorden
baqi
Pioneer
Opties
Probeer het niet met een laptop, probeer het soms met netstroom. Als we de telefoon met een laptop verbinden, staat hij meestal ingesteld op 'bestanden overbrengen' om niet op te laden.
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Is de usb poort schoon van stof?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JLuijkx,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je ook graag verder! Is het gelukt met de adviezen van baqi & Kees59?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
PuraVida-03
Journeyman
Opties
Oh, dit hebben wij met de A52 en ook opeens geen geluid meer met bellen.
0 Likes
Muijp73
Explorer
Opties
Ik heb hier hetzelfde probleem met een A53, doet niks meer. Lijkt ook niet meer te laten?
0 Likes
JLuijkx
Apprentice
Opties

Nee, die opties waren al uitgesloten. De batterij bleek kapot te zijn, die is vervangen en nu werkt alles weer.

0 Likes
JLuijkx
Apprentice
Opties

Dat was bij mij inderdaad ook, de batterij bleek kapot. Na vervanging van de batterij werkt alles weer.

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Muijp73,

Ook bedankt voor jouw bericht hierover. Je wilt jouw natuurlijk zo snel mogelijk weer van jouw AS3 genieten. Ik help je met plezier! We raden dan aan aan om na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden.

Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr

Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes