Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A52S vastlopers

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2022 04:40 PM)
294 Weergaven
Sahri
Helping Hand
Opties
Vandaag had ik op m'n A52S twee vastlopers waardoor ik genoodzaakt was m'n telefoon opnieuw op te starten met behulp van de volume down en power knop. De eerste keer was ik in de AH en had ik de wifi aan dus ik dacht gelijk aan die bug waar anderen ook last van hebben. Maar de 2e keer dat ie vastliep stond de wifi uit en bij mij staat de optie wifi automatisch inschakelen uit. Hebben meer mensen met de A52S hier last van?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maar aangezien je niet weet aan welke app het ligt of aan je systeem is een foutrapport + fabrieksherstel de beste keuze.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dien even een foutrapport in via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Dan kunnen de ontwikkelaars ernaar kijken en zo nodig een update ervoor maken.
Sahri
Helping Hand
Opties
Al gedaan maar als de oorzaak nou niet aan het systeem ligt maar aan een app heeft dat weinig zin
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een foutrapport versturen heeft altijd zin. Ze kunnen door de logs zien waar het probleem zit. Als je denkt dat het aan een app ligt kun je altijd een fabrieksherstel doen.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik doelde meer op of ze t kunnen verhelpen met een software update als t probleem niet in Android zelf zit. Maar als t aan een app ligt zou je beter gewoon de app kunnen verwijderen ipv fabrieksherstel te doen.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maar aangezien je niet weet aan welke app het ligt of aan je systeem is een foutrapport + fabrieksherstel de beste keuze.
Sahri
Helping Hand
Opties
Maar als het een app is die niet deel uitmaakt van het besturingssysteem dan is een fabrieksherstel niet nodig.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt maar je weet niet welke vandaar mijn advies.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik denk dat ze dat wel kunnen zien in de logs die meegestuurd zijn
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik hoop het voor je. Ik wou dat ik kon zeggen doe dit en het is opgelost. Helaas is deze situatie wat complexer. Ik denk nog steeds dat een fabrieksherstel de beste stap is. Als het daarna nog steeds gebeurd namelijk dan weet je waar het probleem zit, in de firmware.
0 Likes