Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A52 laad alleen op wanneer uitgeschakeld

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2024 02:48 AM)
554 Weergaven
Useer9281
Journeyman
Opties
Hallo,

Mijn samsung A52 laad alleen op wanneer hij volledig is uitgeschalend. Het lijkt alsof doe even wel, en daarnaar weer even niet oplaad omdat het scherm elke 2 seconden de oplaad animatie ding laat zien. Na een paar uur laden start ik hem op en dan laat hij zien dat er niet wordt opgeladen, en is de batterij op 1%. Na een kleine poos valt de telefoon dan ook uit. 

Dit heb ik bij 4 verschillende laders, dus daar ligt het niet aan. 

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, en hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Useer9281
Journeyman
Opties
Hallo, ik ben naar een reparateur geweest en die heeft het gemaakt. Hij zei eerst dat alleen de batterij vervangen moest worden, nogmaals vertelde dat de telefoon ook niet oplaadde kwam hij erachter dat die ook vervangen moest worden. Dat was vandaag klaar en alles doet het tot nu toe naar behoren.

Voor andere mensen met dit probleem: volgens de persoon die het heeft gerepareerd is het niet verstandig om de telefoon te laten liggen als de achterkant is opgeblazen aangezien de batterij excplosief kan zijn. Als het warmer wordt de kans steeds groter wordt dat hij explodeert. Ook als er druk op komt als de achterkant uitzet kan het exploderen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dat klinkt niet best. Als je het toestel helemaal niet opgeladen krijgt dan is er waarschijnlijk een defect.

Aanmelden voor reparatie lijkt mij de enige optie.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Useer9281
Journeyman
Opties
Oke bedankt, ik weet niet of dit iets er mee te maken kan hebben maar ik zou het voor de zekerheid even benoemen:

Ik zie niet dat de achterkant van de telefoon ook beetje loslaat. In het midden van de lange zijdes zat er een kleine ruimte tussen en zag ik lijm lostlaten. Deze achterkant is een paar maand, of misschien wel een jaar geleden verwisseld omdat de camera kapot was. Kan dit er mee te maken hebben?
0 Likes
Useer9281
Journeyman
Opties
Ook zet de achterkant uit, hij lijkt bol te worden
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Een bolle achterkant wijst op een probleem met de accu. Het is niet zo duur die te laten vervangen.
0 Likes
Oplossing
Useer9281
Journeyman
Opties
Hallo, ik ben naar een reparateur geweest en die heeft het gemaakt. Hij zei eerst dat alleen de batterij vervangen moest worden, nogmaals vertelde dat de telefoon ook niet oplaadde kwam hij erachter dat die ook vervangen moest worden. Dat was vandaag klaar en alles doet het tot nu toe naar behoren.

Voor andere mensen met dit probleem: volgens de persoon die het heeft gerepareerd is het niet verstandig om de telefoon te laten liggen als de achterkant is opgeblazen aangezien de batterij excplosief kan zijn. Als het warmer wordt de kans steeds groter wordt dat hij explodeert. Ook als er druk op komt als de achterkant uitzet kan het exploderen.
Sahri
Helping Hand
Opties
Dus accu en laadpoort zijn vervangen!?
0 Likes
Useer9281
Journeyman
Opties
Ja
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Mooi om te horen dat alles weer werkt. De laadpoort en accu krijgen het meest te verduren dus ik kijk er niet van op dat een van beide of beide op termijn vervangen moeten worden.
0 Likes
Useer9281
Journeyman
Opties
Bedoelt u in de toekomst weer, of wat er nu aan gedaan is?
0 Likes