Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A55 scherm kleuren dof en niet mooi

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2024 12:12 PM)
1181 Weergaven
mikemaik
Apprentice
Opties
Nog meer mensen last van doffe schermkleuren op de a55? Kom van een a52 maar mijn oude scherm is veel mooier. Mis ook de vividness slider.
11 Antwoorden
Mister-Toby
Journeyman
Opties
Ja klopt de kleuren op een a55 zijn neutraler.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mikemaik,

Bedankt voor jouw bericht. Het klopt dat de A55 is aangepast voor een meer fijner kijkervaring waarna je langer naar het scherm zou kunnen kijken. Is A55 helemaal up-to-date? Zie e.v. ook de onderstaande link voor instructies om het scherm op een Levendiger stand te zetten. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/46qr9Tu.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
mikemaik
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie ajay. Deze instelling uiteraard al geprobeerd. Ik zie bij andere modellen die dit probleem ook hadden het is opgelost met een vividness slider waarmee je de saturatie zelf kan instellen. Hopelijk komt dit ook nog voor de a55. Ik zag ergens dat dat in de september update zou kunnen komen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie mikemaik,

Je kan ook hierover een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Jouw wens/klacht hierover is dan intern bij ons bekend. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Scoffyhelly
First Poster
Opties
Ja ik het zelfde. Ben net overgestapt van a53 naar a55 tot mijn verbazing vind ik de scherm kleuren niet helder. Idd beetje dof, wel jammer. Ook geprobeerd bij de instellingen aan te passen,maar helaas 😒
0 Likes
Jordey
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde, foto's die op mijn s22 ultra prachtig waren zien er nu echt niet uit op mijn A55. Heel jammer. Ik twijfel helaas de A55 terug te sturen omdat ik het echt lelijk vindt, echt heel zonde
0 Likes
Blauw74
First Poster
Opties
Hier hetzelfde euvel. Kleuren A53 zijn flets, tegen het ongezellige aan...
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Blauw74,

Goed dat je een berichtje hierover stuurt. Heb je de stappen die mijn collega heeft gedeeld al gevolgd? Zo niet, dan raad ik je aan om omhoog te scrollen en eventjes te kijken naar de berichten van Ajay. Mocht je daarna nog niet tevreden zijn over de kleuren van het scherm, dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
knoetie
First Poster
Opties
Hier het zelfde. Baal enorm. Alle stappen al gedaan. Kan er gewoon niet aan wennen
0 Likes