Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A51 verandert zelf de instellingen

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2020 10:47 PM)
543 Weergaven
AxelleH
Student
Opties

Ik heb mijn instellingen aangepast en de smartphone verandert deze zelf terug, wanneer ik hem ontgrendel.

Vb. Onderaan het vergrendelingsscherm staan normaal de snelkoppelingen naar telefoon en camera, ineens zonder zelf iets aangepast te hebben, stonden er snelkoppelingen naar andere apps. Dit heb ik terug aangepast naar telefoon en camera en een dag erna, zonder instellingen aangepast te hebben, staan er terug andere apps...

Vb. Wanneer ik ga slapen, zet ik mijn smartphone op stil, maar s morgens staat die gewoon weer op trillen? Elke dag gebeurt dit. 

Vb. Dit is me juist overkomen: ineens speelde mijn A51 muziek, die ik overigens niet ken en niet erop heb gezet. De bron heb ik ook niet gevonden. Heb hem maar opnieuw opgestart. 

De laatste update is van 20 september 2020. Ik heb mijn smartphone van begin september 2020.  

Wie kan mij helpen? Ik ben dit echt beu en vind dit heel raar. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het kan zijn dat er met het downloaden van apps troep is meegekomen.  Start de telefoon is op in veilige modus als het daar niet gebeurd wat ik vermoed kan je het beste even een fabrieksherstel uitvoeren. Dan is alles weer als nieuw😃

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het kan zijn dat er met het downloaden van apps troep is meegekomen.  Start de telefoon is op in veilige modus als het daar niet gebeurd wat ik vermoed kan je het beste even een fabrieksherstel uitvoeren. Dan is alles weer als nieuw😃

BruceH
Community Manager
Opties

Laat je weten of de tip van @Patrick heeft geholpen? 👍

rsz-846676
0 Likes
AxelleH
Student
Opties

Ik heb de veilige modus uitgetest en daar gebeurt het inderdaad  niet, maar ik ga mijn smartphone wel niet in veilige modus laten staan. Je koopt een smartphone om dagelijks te gebruiken en de apps, die worden uitgeschakeld in veilige modus, te gebruiken. 

Ik zal eens kijken of hij het nog doet en anders doe ik het fabrieksherstel.

Hartelijk bedankt! 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Vergeet niet een backup van je data te maken voor de fabrieksherstel😀

BruceH
Community Manager
Opties

Succes! Laat je weten hoe het na de reset gaat?

rsz-846676