Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A50 automatisch draaien werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2020 06:52 PM)
462 Weergaven
ilyax
First Poster
Opties

Mijn automatisch draaien werkt niet meer op mijn smartphone (SM-A505FN)

Ik heb alles geprobeerd (zelfs fabriekgegevens herstellen) hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes
4 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Als je dat allemaal al geprobeerd hebt en het staat aan zoals je ziet op de screenshot en het dan nog niet werkt, dan is opsturen voor reparatie de enigste oplossing.

0 Likes
ilyax
First Poster
Opties

Het probleem is dat het alleen werkt op youtube (het draait automatisch naar 1 kant en kan niet draaien naar de andere kant) 

sorry dat ik dit vergeten zeggen ben

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @ilyax,

Geeft de Samsung Members test van de sensoren misschien een fout aan? (Samsung Members >> Ondersteuning >> Automatische controles) En draait je telefoon ook niet in de veilige modus? https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Als je YouTube full screen opent, dan draait hij standaard naar een kant. Als hij niet meer terugdraait of de andere kant op, terwijl automatisch draaien aan staat (controleer dit ook voor de zekerheid), dan klinkt het alsof de sensor defect is en is zoals @S25-Watch7 aangeeft reparatie de enige mogelijkheid. Maar bovenstaand is om voor de zekerheid toch het een en ander uit te sluiten.

kevin-sig
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Heb je het hier wel aan staan?

Screenshot_20200906-201106_Gallery.jpg