Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Front camera A51 knippert

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2020 11:38 AM)
3589 Weergaven
Cindy26
Apprentice
Opties

Hallo ik heb sinds 2 weken samsung a51. De front camera knippert regelmatig, zonder dat ik met de camera bezig ben, maar gewoon met andere apps, ook als ik geen meldingen heb. Hij word groter en daarna weer kleiner, het lijkt of je een foto maakt. Weet iemand wat dit is en hoe ik dit stop zet? 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Cindy26
Apprentice
Opties
ik heb het vandaag eindelijk gevonden wat het is. het is slim sluimeren. als je lang naar het scherm kijkt blijft hij aan, en daarom knippert je camera. op veel telefoons is dit een oogje, maar bij mij gewoon de camera die groter en kleiner word. je kunt dit ook gewoon uitzetten. bedankt voor het mee denken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Cindy26
Apprentice
Opties
Ja hoor.
-Je gaat naar je instellingen
- klikt op geavanceerde functies
- klikt op beweging en gebaren
- schakel slim sluimeren uit
Hopelijk lukt het!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Hoi @Cindy26 

Is dat niet toevallig de nabijheid sensor zoals hier besproken wordt?

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s10e-s10-s10/waarom-zie-ik-een-wit-lichtpuntje-tijdens-he...

0 Likes
Cindy26
Apprentice
Opties
@dirk269 het is eigenlijk de frontcamera zelf die knippert, gewoon zwart. het rondje wat je normaal gesproken ziet is de front camera en deze word af en toe 1 sec groter en daarna weer normaal.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je het scherm eens opnemen of er een foto van maken?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Cindy26
Apprentice
Opties
ik heb het vandaag eindelijk gevonden wat het is. het is slim sluimeren. als je lang naar het scherm kijkt blijft hij aan, en daarom knippert je camera. op veel telefoons is dit een oogje, maar bij mij gewoon de camera die groter en kleiner word. je kunt dit ook gewoon uitzetten. bedankt voor het mee denken.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik had zo'n vermoeden! Fijn dat je het hebt gevonden 👍

rsz-846676
0 Likes
teunissen
Student
Opties

zou je de stapen kunnen uitleggen hoe ik het uit kan zetten ?

0 Likes
Oplossing
Cindy26
Apprentice
Opties
Ja hoor.
-Je gaat naar je instellingen
- klikt op geavanceerde functies
- klikt op beweging en gebaren
- schakel slim sluimeren uit
Hopelijk lukt het!
teunissen
Student
Opties
Bedankt het is gelukt maar het hete niet slim sluimeren bij mij maar het is gelukt en ik ben helemaal bij dacht dat een hacker dat was
0 Likes
Cindy26
Apprentice
Opties
Oh bij mij heet het wel zo haha, ik had precies het zelfde voordat ik hier achter kwam dacht dat er de heletijd foto's werden gemaakt haha. Rare optie vind ik het
0 Likes