Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A41 Lijd een eigen leven

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2024 11:55 AM)
249 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Mijn A41 is zojuist weer niet te bedienen er starten automatisch apps of instelling of drive, agenda internet enz op. De telefoon is niet meer te bedienen, zelfs uitschakelen kost moeite. En als dat lukt dan is alles weer te bedienen. Google houdt het toestel veilig door apps en dergelijke te scannen op gevaar. Alles is prima in orde. Wat is er aan de hand? 
0 Likes
13 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Anonymous User , heb je er misschien een screenprotector of hoesje op? Misschien even alles eraf halen en dan proberen. En probeer dit eens : https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Werkt het dan wel goed?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Rohit... ja er zit een screenprotector op. Het probleem is nu opgelost omdat ik de telefoon opnieuw heb opgestart. Het kan dus aan de screenprotector liggen?. Heb alleen achterop een hoesje.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Klopt dit zou kunnen. Gelukkig werkt het weer.

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik heb de screenprotector eraf gehaald. Voorzover probleem opgelost.
Sahri
Helping Hand
Opties
Dit zou niet moeten gebeuren met een screenprotector. Welk merk screenprotector had je?
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Hoi Sahri het merk weet ik niet, erop laten zetten in mobiel assortiment winkel het was een soort glasplaatje, deze er dus afgehaald.
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik wacht nog op een reactie van Sahri?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat wil je precies weten? Is het probleem nog voorgekomen?

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Sahri zei dat het niet aan een screenprotecor kon liggen, vandaar mijn vraag wat het anders zou kunnen zijn. Ik heb nu af en toe dat bijvoorbeeld mijn menu in edge automatisch tevoorschijn komt. Verder zit ik er over na te denken een nieuwe mobiel aan te schaffen. Heb nu bijna 3 jaar de A41 .
0 Likes