Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A23 DigiD App: QR code lezen onmogelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2024 06:48 PM)
925 Weergaven
Boemetje
Apprentice
Opties
Mijn Galaxy A23 kan vanaf begin dit jaar geen QR code meer lezen van de digid site. Of dit mogelijk te maken heeft met een fout in de laatste update (14) die ik pas heb geïnstalleerd ???.. lees op sociaal media dat meer mensen hetzelfde probleem hebben. Heb alles gecontroleerd en kan nergens een fout vinden en is mijn conclusie dat het in de software moet zitten. Ik verzoek Samsung e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen. 
0 Likes
15 Antwoorden
Boemetje
Apprentice
Opties
Dank je DaphneG,
heb een foutrapport ingediend.
Wacht met enige spanning af wat dit oplevert.
Groetjes,
Boemetje
Sahri
Helping Hand
Opties
Heb je de digiD app al eens opnieuw geïnstalleerd?
0 Likes
Boemetje
Apprentice
Opties
Hoi Sahri,
Ja. Opnieuw geïnstalleerd. Zelfs nieuw wachtwoord enzo. Hielp niets.
Dank voor het meedenken.
Groetjes,
Boemetje
0 Likes
wh72
Journeyman
Opties
Hoi Bloemetje, join the club... er zijn al meerdere draadjes over dit issue wat specifiek bij de A23 speelt. Daarin worden dezelfde oplossingsrichtingen voorgesteld maar bij iedereen zonder succes.

Een foutrapport indienen leidt bij mij tot nu toe niet tot meer dan een ontvangstbevestiging....
0 Likes
WH1
Explorer
Opties

Zou het niet netjes zijn als Samsung in contact treedt met de appbouwer om dit probleem opgelost te krijgen? Samsung verwijst naar DigiD, DigiD verwijst naar Samsung, en gebruiker moet maar afwachten tot één van beide partijen dit serieus oppakt.

Ik heb dezelfde vraag bij DigiD gesteld om het samen met Samsung op te lossen maar ik daag Samsung uit de eerste stap te zetten!

0 Likes
grootaarts
First Poster
Opties
Wij hebben hier op twee a23 apparaten hetzelfde probleem
0 Likes