Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A23 DigiD App: QR code lezen onmogelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2024 06:48 PM)
837 Weergaven
Boemetje
Apprentice
Opties
Mijn Galaxy A23 kan vanaf begin dit jaar geen QR code meer lezen van de digid site. Of dit mogelijk te maken heeft met een fout in de laatste update (14) die ik pas heb geïnstalleerd ???.. lees op sociaal media dat meer mensen hetzelfde probleem hebben. Heb alles gecontroleerd en kan nergens een fout vinden en is mijn conclusie dat het in de software moet zitten. Ik verzoek Samsung e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen. 
0 Likes
15 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je bij de camera instellingen QR code scannen aangevinkt?
0 Likes
Boemetje
Apprentice
Opties
Ja, staat aangevinkt
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Ook toevallig camera opslag en cache gedelete via camera info?
0 Likes
Boemetje
Apprentice
Opties
Nee. Niets van dat alles. Probleem is ontstaan na update Android 14.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Sorry verkeerde toestel
0 Likes
Boemetje
Apprentice
Opties
Goed meegedacht. Heb ik echter ook al geprobeerd. Niks, noppes helemaal geen reactie. Ook niet bij deze A23.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Je hebt blijkbaar ook een QR code scanner in het knoppen menu. Vraag me af of die wel werkt met dgid
0 Likes
Boemetje
Apprentice
Opties
Klopt en de camera scant ook wel de qr code. Alleen via de digid app doet hij het dus niet.
Heb gisteren ook gelezen dat eind oktober 2023 al sprake zou zijn van een programma fout. Je zou toch denken dat de ontwikkelaars bij Samsung dit inmiddels hersteld moeten hebben. Maar uit niets blijkt dit.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Boemetje, bedankt voor jouw bericht!

Als dit is ontstaan na een update, kan je een foutrapport indienen. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Als je dit alleen ondervindt bij de DigiD app, zal je contact moeten opnemen met de appontwikkelaars. Zij hebben dan bepaalde instellingen in de app gezet waardoor de update dit deels heeft verstoord.

Groetjes,

Daphne

0 Likes