Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

achtergrond is zwart met wit ipv wit met zwarte tekst

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2024 01:39 AM)
1512 Weergaven
otto35
Pioneer
Opties

mijn achtergrond is zwart met wit ipv wit met zwarte tekst

dus hoe krijg ik die kleur verandert. want deze kleur is van de A52. en de A53 had een andere kleur.

dus waar zit die optie, zodat ik dat kan veranderen die kleur;

al vast bedankt

Screenshot_20240115_222116_One UI Home.jpgScreenshot_20240116_013541_One UI Home.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
otto35
Pioneer
Opties
Neo en Patrick beide bedankt voor jullie hulp. En misschien dat ik ooit die app ga gebruiken. Maar ik heb het probleem iets anders opgelost onder> Display> en dan geheel Onder in Zichtverbeteringen en die heb ik op Standaard gezet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Goedemorgen. U kunt de Good Lock-app > Quick Star gebruiken om uw eigen Quick Panel te stylen.
1705385956471.jpg1705385956492.jpg1705385964223.jpg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @otto35 ,

Natuurlijk zijn er verschillen tussen de A52 en A53. Voor jou en ieder die dit leest, ik zou ten eerste donkere modus aanzetten.

Instellingen > display > Donker.

Daarnaast heeft Android 14 helaas aanpassingen gedaan waardoor het layout paneel niet meer is zoals ik zou willen puur zwart want dat bespaart natuurlijk batterij.

Hiervoor gebruik ik de module Theme Park van Goodlock. Dit is gewoon van Samsung. Zie voorbeeld screenshot van mijn quick panel. Dat kun jij ook krijgen.

1000182436.png

Ik hoop dat je er zo uitkomt en als er nog vragen zijn horen we het wel😁👌

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
otto35
Pioneer
Opties
Neo en Patrick beide bedankt voor jullie hulp. En misschien dat ik ooit die app ga gebruiken. Maar ik heb het probleem iets anders opgelost onder> Display> en dan geheel Onder in Zichtverbeteringen en die heb ik op Standaard gezet
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
O ja dat kan zeker ook voor problemen zorgen 😱 Goed dat je het hebt gevonden 😋 geniet van je avond!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick