op 28-04-2021 06:58 PM
(EN) (NL staat lager)
On my Galaxy a21s, I did the update from Android 10 to Android 11, but now I have problems with the Wi-Fi. I can connect to wireless networks (I tried several networks, so it isn't just my home network), but after a while the symbol changes from "wi-fi arches with up and down arrows" to "wi-fi arches with only an up arrow" and very shortly after that, it changes to "wi-fi arches with exclamation mark". When this happens, I lose the internet connectivity on my phone.
The only thing that helps, is turn off Wi-Fi and turn it back on, which gets very annoying because I have to do it every few minutes.
These are the things I already tried:
(NL)
Ik heb op mijn Galaxy a21s de update gedaan van Android 10 naar Android 11, maar nu heb ik een probleem met de Wifi. Ik kan verbinden met netwerken (ik heb verschillende netwerken geprobeerd, dus het ligt niet aan het netwerk thuis), maar na een tijdje verandert het symbool van "wifi boogjes met op en neer pijltjes" naar "wifi boogjes met enkel op pijltje" en dan heel kort daarna "wifi boogjes met uitroepingsteken". Als dit gebeurt, heb ik geen internet meer op mijn gsm.
Het enige wat ik kan doen, is wifi uit en opnieuw aan zetten, dan werkt het weer even, maar dit is zeer vervelend omdat ik dit om de zoveel minuten moet doen.
De stappen die ik al geprobeerd heb:
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-05-2021 05:57 PM
Het downgraden van de software is niet mogelijk, als jij een fabrieksreset uitvoert zal de nieuwste software op het toestel gezet worden.
Ook voor België is het mogelijk om gebruik te maken van onze Ophaalservice, maar dan wel via onze Belgische website: https://bit.ly/3tdKP85;
Houd ons op de hoogte!
op 12-05-2021 05:00 PM
Voordat ik mijn gsm aangemeld heb voor deze dienst, heb ik nog een keer alles geprobeerd (dus nog een keer router uitgezet en wat later terug aan, nog een keer networks gereset op mijn gsm, nog een keer factory reset gedaan en als laatste een 2e keer router uit en weer aan)
Dit lijkt voorlopig te werken.
Mijn excuses dat mijn vorig bericht misschien grof en roepend overkwam, dit was niet de bedoeling.
op 14-05-2021 09:40 AM