Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Ik moet opslag vrij maken en zag dat mijn keyboard 12 gb aan opgeslagen gegevens heeft, hoe komt dit ? En wat hebeurt er als ik deze gegevens... Bekijk bericht
Het begint op mijn systeem te werken dat de Galaxy A14 lte nog steeds de update naar One Ui 7 niet ontvangen heeft. Het is ondertussen half juli en... Bekijk bericht
Hallo, ik heb problemen omdat mijn Softwareversie serviceprovider LUX is. Hierdoor heb ik een slecht bereik en geen 4G. Wat kan ik doen om dit... Bekijk bericht
Sinds de update naar one ui 7 kan ik niet meer bellen of gebeld worden blijft op bellen... hangen slaat direct over naar voicemail krijg wel een... Bekijk bericht
Heu how can i turn off the new update? My dark icons are now neon which triggers my illnesses. And the phone system is now jjust dysfunctional
Bekijk bericht
hallo ik heb een vraagje voor de mensen met een samsung galaxy A 14 wie heeft de android 15 all gekregen of info waar je het kan volgen groetjes
Bekijk bericht
Ik kan mijn telefoon verbinden met de headset HJC 50 B (merk Sena). Maar bij instellen van een route via Google maps hoor ik de gesproken taal niet... Bekijk bericht
Mijn Galaxy A56 snijdt zon 20% van de linkerkant van een foto eraf. Alsof ik de camera verder naar rechts hield. Op het fotovoorbeeld is dit niet... Bekijk bericht
Bij het verlaten van de woonst schakelt mijn samsung Galaxy A15 niet altijd over naar 4G wat soms heel vervelend is.
Mijn vrouw geeft ook een... Bekijk bericht