Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sinds de update na one ui 7 kan ik niet meer bellen of gebeld worden wat nu?

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
62 Weergaven
judith1992
Apprentice
Opties
Sinds de update naar one ui 7 kan ik niet meer bellen of gebeld worden blijft op bellen... hangen slaat direct over naar voicemail krijg wel een melding dat ik een gemiste oproep heb maar telefoon gaat niet over 
8 Antwoorden
judith1992
Apprentice
Opties
Op mijn oude gsm kan ik gewoon bellen geen probleem
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Ik had een soortgelijk probleem voor een week met mijn S25 Ultra. Inkomende oproepen ging niet, maar uitgaande dan wel. Dit met VoLTE in en uitgeschakeld. Moest SIM kaart in ander slot steken en het werkt. Maar de SIM manager ziet de aanpassing niet van IMEI 1 naar 2 of vice versa.

Best foutrapport over hun software bugs doorsturen via Samsung Members app
0 Likes
ZaildaarA15
First Poster
Opties
Dat is een problem met uw GSM ik weet wat de sulutie is faibriekreset ok
judith1992
Apprentice
Opties
Vandaag naar Vandenborre geweest en gaan hem opsturen naar Samsung
Zeer veel problemen na update one UI 7 blijkbaar
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Bij mij waren de bel problemen er niet initieel, simkaart in ander slot steken was de oplossing voor mij. Maar ik heb in het verleden genoeg aan het Samsung Service Center gestaan, dat brengt niets op. 95% van de tijd is het een software probleem, niet hardware related.

Hopelijk komt den uwen snel in orde.
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Ik ga hem pas naar factory settings zetten na de roll out van One UI 8.0
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw melding hierover @judith1992,

Ik help je ook graag! Je kan ons gerust laten weten of de reparatie heeft geholpen. Wanneer je nog andere vragen en/of opmerkingen hebt, dan kan je ook weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Probleem EINDELIJK gevonden. 2G moet toegestaan worden. Auto Blocker functie blocked 2G service.
Auto Blocker staat standard aan. Er is niets mis met het toestel zelf zoals wel gedacht1752561430413.jpg
0 Likes