Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Alles wordt na 2 sec gerefresht

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
43 Weergaven
VdvC
Apprentice
Opties
Of ik nu facebook, hln, instagram, ... open doe, refresht hij elke 2 seconden de pagina. Ik kan niks lezen of er staat al iets nieuws. Heb al vanalles geprobeerd. Iemand raad?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie VdvC,

Had je ook de cache van het toestel zelf gewist? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Matteomenu
Journeyman
Opties
Tja,
Zou eens je Facebook opnieuw instaleren, eend uitloggen en terug inloggen of je telefoon opnieuw opstarten en als dat niet werk.
Dan zou ik je aanraden om een feedback achter te laten...

Alvast veel succes
Groetjes,
Matteo!
VdvC
Apprentice
Opties
Hey Matteo,
Facebook gisteren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart, caches leeggemaakt, ... ik weet echt niet meer wat ik kan doen.
Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @VdvC,

Dat is inderdaad erg bijzonder. Ik help je graag verder. Ter controle; is jouw toestel wel helemaal up-to-date? Zo ja en je ervaart de issue nog steeds, is de issue zowel dan op jouw wifi netwerk als op jouw mobiele netwerk?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
VdvC
Apprentice
Opties
Hallo Ajay-A,
Sorry voor de late reactie. Ik kon aan mijn bericht niet aan. Telefoon blokkeerde elke keer. Ik heb de laatste update. De issue is blijkbaar vooral op wifi, maar toch ook op mobiel netwerk. Ik snap er niks van. 😣
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie VdvC,

Had je ook de cache van het toestel zelf gewist? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes