Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wanneer krijg ik het retourlabel?

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2022 11:22 AM)
681 Weergaven
Tarlan13
Apprentice
Opties
Net 1 dag de galaxy book 2 pro 13" zit er nu al een defecte pixel in het beeldscherm. Contact met samsung, die via whatsapp niet reageert, moet ik hem opsturen. Retourlabel komt eigenlijk gewoon niet aan. Snap niet wat er zo moeilijk is aan een retourlabel maken. Krijg ik te horen dat ik gewoon een dagje moet wachten.
0 Likes
6 Antwoorden
Tarlan13
Apprentice
Opties
Heb 1 dag de book 2 pro. Er zit al ene defecte pixel in het beeldscherm. En ik moet uren, nu dagen wachten voor een retourlabel. Lekker gedaan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tarlan13, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn als je nieuwe aanwinst niet helemaal goed is. Het aanmaken van een retourlabel is een geautomatiseerd proces en na het aanvragen wordt deze dan ook automatisch verstuurd, soms kan dat even iets langer duren en krijg je het label een dag later. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken. Als je het order nummer hier deelt kan ik ook de status voor je nakijken 😉

Ik zag dat je ook onder een andere post had gereageerd en om het overzichtelijk te houden heb ik je berichten bij elkaar gezet 😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Tarlan13
Apprentice
Opties
Hoi Martijn,

Ik had zaterdag rond 12 uur gebeld voor de label en die heb ik maandag rond 11 pas gekregen. Best lang voor een geautomatiseerd systeem, en dat terwijl ze van de klantenservice wel gelijk andere mails konddn sturen. Ook is er een gebrek aan informatie voor service op de website qua laptops. Ben ook bij de service center langs geweest in rotterdam. Daar hebben ze ook niks anders kunnen bedenken dan terugsturen en wachten.
Ik had wel meer verwacht van een laptop met adviesprijs 1449 euro.

Groeten,
Tarlan
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je feedback, ik zal dit ook doorzetten naar de juiste afdeling en gelukkig heb je het label als nog ontvangen 😇 En mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen dan horen we dat ook graag van je!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Tarlan13
Apprentice
Opties
Dag mensen,

Ik heb al eerder wat geplaatst over mijn ervaring bij aankoop van een book 2 pro. Deze had problemen met het beeldscherm die ik terug moet sturen voor een nieuwe maar nu ben ik al een weekje verder. Na 2 dagen wachten voor een retourlabel heb ik een aantal dagen moeten wachten tot ik bericht kreeg dat samsung hem had ontvangen. Ik wist al dat ze hem dinsdag ochtend van postnl hadden gekregen maar donderdag was er nog steeds niks. Gebeld, en blijkbaar maken de werknemers geen logs ookal zeggen ze van wel. Leuk als ik meerdere keren bel. Aardige dame aan de lijn gehad die zei dat ik (op donderdag) het hoofdkantoor wat tijd moest geven. Dinsdag zou ze terug bellen wat te lang is vind ik maar dat had ze dus ook niet gedaan. Vrijdag mail gekregen dat ze bestelling voorbereiden, prima dacht ik. Dinsdag stond die mail dus nog steeds op bestelling voorbereiden, even gebeld en er wordt weer gezegd je moet ze even wat tijd geven. Waarvoor? Kon ze me dus niet zeggen. Bellen naar het hoofdkantoor? Kan blijkbaar ook niet. Maar dan hoeft het van mij niet meer. Ik had hem kunnen terugsturen en een nieuwe kunnen bestellen dan had ik hem nog wel eerder. Dus gezegd dat ik mijn geld terug wil. Of het weer de zelfde gaat worden weet ik niet. Uit principe denk het niet. 
Ik had wel wat meer verwacht van samsung. 
Dus mensen, als je denkt aan een laptop kopen van samsung denk er even goed over na, want als je hem eenmaal hebt kun je nergens (fysiek) terecht voor hulp, ook niet de service centers. De klantenservice is ook bagger dus al met al. 
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tralan13, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn als je nieuwe aanwinst het niet helemaal goed doet. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Wanneer je een product teruggestuurd naar ons zal deze ook gecontroleerd worden voordat er een nieuw product wordt besteld of om een terugbetaling te activeren. 

Uiteraard nemen we je feedback en zullen dit intern ook gaan bespreken. 

Mochten we je in de toekomst toch nog ergens mee kunnen helpen stuur ons dan geruste een berichtje!

Gr.

Martijn

0 Likes