Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

waar geheugenkaart gallaxy book 3 PRO 360

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2023 05:59 PM)
929 Weergaven
Marc vR
Apprentice
Opties

waar moet de ssd 980 geplaats worden op het boord van de gallaxy book 3 PRO 360 ? 

0 Likes
9 Antwoorden
Marc vR
Apprentice
Opties

20230205_101016.jpg

0 Likes
Marc vR
Apprentice
Opties

nee wilde een tweede instaleren, volgens de specs zou dit mogelijk moeten zijn, anders is er maar 1 TB beschikbaar in de Book3.

0 Likes
Marc vR
Apprentice
Opties

ondertussen lijkt het idd zo te zijn dat BOOK3 geen slot heeft voor extra SSD dit in tegenstelling tot de BOOK2    dus LET OP, Wanneer je denkt dat je een upgrade koopt met een book 3 dan is dit maar deels het geval, ja het scherm is beter, en ja het is 16 i.p.v. 15,6  en ja intel 13 ipv 12.  maar tegelijkertijd lever je de mogelijkheid in om een extra SSD te plaatsen. Wil je deze vervangen dan moet dit via Samsung en een max is 2 TB  iedereen is dus gewaarschuwd.   

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je moet dit sowieso altijd via Samsung doen. Als je de laptop zelf openmaakt verlies je je garantie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marc vR
Apprentice
Opties

Het is echt ongelofelijk  eerst is er een issue met price fixing tussen retailers, ok laat het maar even rusten, dan wacht je op de launch book 3 pro 360, toch niet het eerste en goedkoopste apparaat, er van uitgaan dat je extra opslag er bij kunt zetten (ssd) zoals bij de book 2 wel kon. Nu blijkt dat dus bij book 3 pro 360 niet te kunnen, zeer slechte show. ok dan koop je maar een 2TB 980 pro maar die mag je zelf niet overzetten want dan is de garantie vervallen. Ok slaat nergens op maar goed ben flexibile. Probeer dan maar afspraak te maken bij het service center, wat blijkt de book3 staat er dus helemaal niet bij, dus kun je de SSD helemaal niet laten aanpassen.

Diverse malen contact gehad met service center en daar wordt je of van het kasje naar de muur gestuurd, of ze weten geen antwoord te geven, of je wordt door gestuurd naar de whats app een applicatie met een bot die er niets van snapt dus ook daar kom je geen steek meer verder. 

Ik heb in mijn leven 30 jaar ervaring in communicatie en bedrijfsleven, en eigenaar van diverse bedrijven nog nooit zo'n onprofessionele en klant onvriendelijke organisatie mee gemaakt.  Producten ok, maar de service is zo enorm slecht dat kan gewoon niet meer in deze tijd. 

Wie van Samsung neemt nu eens verantwoordelijkheid en lost dit op? 

In eerste instantie vroeg ik mij af of ik de enige was met een dergelijke ervaring, dus niet op de google rating zie je dat Samsung als ik op Samsung Benelux kijk zie een enorme hoeveelheid slechte recensies Ik vraag mij af of mensen hier ook deze slechte ervaringen hebben samsung.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Marc vR , goedemorgen.

Wat jammer om te lezen dat jouw ervaring niet helemaal naar wens is. Wel bedankt voor de feedback, wij zullen dit intern meenemen om onze klantenservice te verbeteren.

Ondanks deze ervaring wensen we je uiteraard heel veel gebruiksplezier toe met jouw nieuwe laptop.

Gr.

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kunt ook gewoon 1 of meerdere Shields aanschaffen. Zijn superklein en hebben 2 tot 4 TB opslag.

https://eu.community.samsung.com/t5/accessoires/samsung-t7-shield-review/td-p/6433303
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marc vR
Apprentice
Opties

Beste MartijnK  daar schiet ik niets mee op, net 2300 betaald voor een apparaat nog een 225 voor extra geheugen en dan geen oplossing krijgen.  dat is niet jammer dat ik een slechte ervaring heb, maar Samsung zou zich rot moeten schamen om op dergelijke manier met klanten om te gaan.  Klant centraal denken komt schijnbaar niet voor in de woordenschat van Samsung 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Wanneer je de laptop via onze webshop hebt gekocht kan je deze met 30 dagen ook terug sturen wanneer deze niet aan jouw wensen voldoet. Wij hebben niet de mogelijkheid om iets aan de hardware configuratie te wijzigen. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes