op 16-07-2019 12:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-10-2019 01:42 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dit is toch werkelijk schandalig, het probleem is al zo lang bekend en alsnog geen fix. Ik liep hier vandaag dus tegen aan na het updaten naar de nieuwste MacOS...
Continue problemen met de Samsung software, ik ben het inmiddels aardig zat.
op 10-10-2019 02:01 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Inderdaad zo voel ik er ook over, als ik zoek op internet zie ik dat mensen die al maanden terug aangevraagd hebben. Kunnen jullie (Samsung) aangeven wanneer de update voor MacOS Catalina beschikbaar is ?
op 11-10-2019 05:39 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-10-2019 08:31 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
' We apologize for your inconvenience
Please try again within 24 hours
There is a daily limit on the number of the updated software.
Unfortunately, the download limit for the day has been reached, please try again within 24 hours."
Helaas lost deze update niks op voor Catalina lees ik inmiddels.....
op 14-10-2019 10:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik kocht net een nieuwe Portable SSD T5 en wou deze installeren op mijn MacBook. Heel teleurstellend om te ontdekken dat dit helemaal niet lukt. Er komt telkens opnieuw tevoorschijn dat de schijf "disconnected" is, terwijl deze gewoon aangesloten is.
Na een zoektocht kom ik hier te weten dat dit komt doordat je een oude versie moet installeren (1.6.2.) en de nieuwe versie moet verwijderen (1.6.5.). Waar kan ik echter die "oude versie" vinden en hoe kan ik de nieuwe versie volledig verwijderen van mijn laptop?
Dit is toch niet wat je verwacht bij het installeren van een harde schijf, zeer triestig. Indien mogelijk zou de Portable SSD T5 het liefst terug aan de winkel bezorgen. Toch liever een iets gebruiksvriendelijker apparaat.
op 15-10-2019 12:45 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dag Allen,
Ik heb hem al weer werkend onder Catalina. Het is beter om NIET afhankelijk te zijn van derde partijen, omdat je dan altijd weer met dit soort problemen zit. Formateer de schijf in Windows of in MAC (als je er geen wachtwoord op hebt). In windows installeer de Samsung software en vul je wachtwoord in en formaat de schijf als Exfat. Steek de schijf in Mac en formateer de schijf als het Mac formaat.
Klaar je schijf is nu NIET meer afhankelijk van die samsung drivers/bloatware
op 17-10-2019 10:56 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik sta op het punt een nieuwe Samsung T5 uit de doos te halen en aan te sluiten op mijn iMac met macOS Catalina.
Gaat dat werken of niet? Ik merkte al wel dat de de software die ik downloade van de Samsung site NIET compatible is met Catalina.
Maar de T5 zonder installatie gewoon inpluggen en met het schijfhulpprogramma van macOS formatteren zou dus wel moeten lukken?
op 17-10-2019 01:18 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Inderdaad, formaten en niet hun software gebruiken
op 21-10-2019 08:56 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hier zelfde probleem.
Had al driver / Portable SSD problemen onder Mojave. Downgraden naar 1.6.2 hielp, totdat de Samsung software uit zichzelf de firmware ging updaten. Daarna geen toegang meer.
Hoopte dat upgrade naar Catalina mijn probleem zou oplossen, maar die weigert te installeren.
Gelukkig had ik een backup en werk nu weer vanaf Mac HD/SSD.
Ik ga je oplossing proberen. Zou mooi zijn als ik niet meer van Samsung drivers en software afhankelijk ben. Duurt veel te lang voordat dit is opgelost. X5 ondertussen waardeloos...
op 21-10-2019 09:01 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedemorgen,
Het werkt zeker! Ik heb mijn Samsung T5 inmiddels prima (en lekker snel) werkend ZONDER de Samsung software. Ook via een tussenstap APFS geformatteerd.
Succes!