Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Monitor reparatie duurt lang

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2023 09:18 AM)
763 Weergaven
IngeD
First Poster
Opties

Hoi, ik heb sedert 6 maanden een monitor. Alle testen gedaan en probleem ligt bij de monitor. na veel zoeken bij de whatsapp ondersteuning terecht gekomen. HIer na veel geduld uit te oefenen uiteindelijk iemand vast gekregen die een interventierapport opstelde. Helaas 2 weken later nog steeds niemand gehoord om een afspraak te maken. Dan maar terug proberen om telefonisch hier een status van te krijgen/afspraak te maken. Helaas na 58minuten een vervelend muziekje te horen krijgt de lijn connectie en dan ineens bezettoon, dit gaat zo x keren door. 

HIerbij dus de vraag, hoe kan ik formeel een klacht indienen om uiteindelijk de service en garantie te krijgen waarvoor ik betaalde.

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Wat is precies het probleem met de monitor?

Wat is de klacht? Van wie probeer je support te krijgen? Van Samsung of Whatsapp?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @IngeD, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je telefoonnummer en je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
logic00
First Poster
Opties

Ik heb een gelijkaardige klacht, ondertussen al langer dan een maand aan het proberen om 'support' te krijgen:

* Ik heb op 2 verschillende momenten proberen bellen.  Je wordt in wacht geplaatst voor meer dan 30 min. Tijdens het gesprek wordt de verbinding verbroken.  Terugbellen resulteert in onmiddellijke bezettoon.

* Op een ander moment krijg je ofwel onmiddelijk bezettoon, ofwel zit je opnieuw lang in wacht, dat je op de duur inhaakt...

* Op nog een ander moment kreeg ik iemand aan de lijn en die gaf aan dat de vraag die ik had via WhatsApp diende gesteld te worden.  Bied in dit geval aub geen optie aan om telefonische ondersteuning te bieden.

* Via WhatsApp duurt het soms 72u alvorens er gereageerd wordt op een bericht?  Sorry, maar dat zijn service level agreements die enigszins acceptabel zijn voor mailverkeer, maar niet voor chatverkeer.  De doorlooptijd is zo wel erg lang...

Het probleem dat zich stelt is dat mijn monitor ook stuk is (3 maanden oud).  Ik heb 2 monitoren die elk rechtstreeks zijn aangesloten op een MacBook Pro (M1).  Het signaal naar 1 van de 2 monitoren werd plots afgebroken.  Er zijn al tal van testen gebeurd zoals andere kabel gebruikt, andere MacBook aangesloten (die van mijn vrouw), hetstarten, e.a.  Geen resultaat.  Volgens mij zit er een probleem in de Thunderbolt 4 poort op de monitor.  

Via WhatsApp werd een dossier geopend en na een week kreeg ik de melding dat er nog steeds een onderdeel in bestelling was alvorens de herstelling aan huis kon plaatsvinden.

Wij zijn vorige week verhuisd en ik had de monitor opnieuw aangesloten in mijn kantoor.  De monitor deed het plots weer. 😮 .  Ik werd gebeld door "Let Me Repair" gisteren ochtend en ik heb dat dossier laten afsluiten.

Jammer toeval, maar na de middag is mijn monitor opnieuw uitgevallen.  Zit er toch ergens een draadje los ofzo?  Ik bel terug naar Let Me Repair omdat ik het dossier toch wilde laten heropenen en een technieker wilde laten langskomen, en daar zeiden ze mij om terug naar Samsung te bellen om een nieuw dossier op te maken.  Ik geef aan dat ik daar niet makkelijk binnen geraak en dat we weer vertrokken zijn voor verschillende weken... Die vrouw gaf mij het telefoonnummer door en verzekerde me dat er de dag zelf (gisteren dus) nog een dossier kon opgemaakt worden en dat de dag nadien dat dossier bij Let Me Repair in het systeem zou staan en dat er dan een afspraak kon ingepland worden.

Wat een klucht... die zogezegde klantendienst is een 'pain in the ass'.  Gisteren meer dan 1u in wacht gezeten, en dan opgegeven, volgens mij zat er werkelijk niemand aan de andere kant.  En vandaag zit ik opnieuw +20 min in wacht terwijl ik mijn bericht / ongenoegen hier neerschrijf.  

Dit kan toch echt niet de bedoeling zijn?  Ik ben zakelijke klant en dit is de service die ik krijg voor mijn toestellen? 

Het feit dat dit geen alleenstaand geval is (zie hierboven), doe hier iets mee, in plaats van enquetes te laten invullen, gesprekken op te nemen voor trainingsdoeleinden, ... Steek uw tijd in structurele nuttige verbeteringen waar de klant direct impact van ondervind, want het is best 'schandalig'.

@MartijnK , Ik ga jou een privé bericht sturen met hopelijk alle nodige details/info van de monitor, en hoop dat je voor mij vandaag een dossiernummer kan openen bij Let Me Repair. Het onderdeel zou voorradig moeten zijn, dus een herstelling zou dan - eenmaal er terug een dossier is - toch snel moeten kunnen plaatsvinden, hoop ik.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@logic00 

Wanneer je het serviceverzoek hebt laten afsluiten zal er een nieuwe reparatie aanvraag ingediend kunnen worden. Via onze website kan je een reparatie aanvragen voor jouw monitor. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

0 Likes
logic00
First Poster
Opties

Ik probeer in contact te komen met de klantendienst van Samsung.

• Ik hang al weer een uur in wacht aan de telefoon, soms ben ik verbonden, soms gaat de verbinding verloren.  Terugbellen nadien heeft geen zin, want dan krijg je meteen een bezettoon.  Als ik er dan toch in slaag iemand even aan de lijn te krijgen, dan wordt er gezegd dat herstelling van monitoren via WhatsApp dient te gebeuren. Wablief?  
  • Via WhatsApp proberen contact op te nemen dan maar.  Daar krijg je pas na 72 uur ingang in een gesprek (over de herstelling van monitoren).  Mogelijks / Hopelijk gaat dit sneller voor andere segmenten zoals mobiele telefoons...  Maar again, wablief?
  • Apparaten registreren via de website en een herstelling aanmelden heeft geen zin.  De hersteller komt niet langs op de afgesproken dag.  Nadien krijg ik te horen dat de dag van mijn keuze niet bevestigd werd door Samsung.  En als die bevestiging niet komt, dan gaat de herstelling niet door.  Ik zou binnen de x aantal dagen gecontacteerd worden per telefoon.  Dat is nooit gebeurd.  Dan maar opnieuw contact opnemen via WhatsApp... Euh terug 72 uur wachten?

Mijn monitor is vorige maand (en 2 maanden na aankoop) kapot gegaan.  Er wordt geen signaal meer doorgestuurd via de USB Thunderbolt 4 kabel.  Ik heb al geprobeerd met een andere Thunderbolt 4 kabel (ik heb namelijk 2 identieke monitoren besteld destijds) en ik heb er ook al een andere MacBook Pro aangekoppeld.  Het probleem zit in het scherm en dat wordt ook erkend door Samsung.

Eergisteren kreeg ik telefoon van het bedrijf "Let Me Repair" voor een reparatie aan huis, met de melding dat de bestelde wisselstukken binnengekomen waren en dat de herstelling kon doorgaan.  Helaas, maar zeer jammer is dat wij vorige week verhuisd zijn en dat de monitor opnieuw werkte.  Ik heb het dossier dan laten sluiten.

Jammer, maar helaas gebeurt het toeval dat de monitor na de middag opnieuw uitviel.  Ik bel meteen terug naar "Let Me Repair" om het dossier te laten heropenen.  Dat zou niet mogelijk zijn, en ik moet terug via Samsung een nieuw dossier laten opmaken.  Ik geef aan dat me dit een maand tijd gekost heeft.  De vrouw die ik aan de lijn had bij "Let Me Repair" zei me dat ik de dag zelf nog een dossier zou hebben als ik bel naar de klantendienst 02 201 24 18 .  En de dag nadien (vandaag dan) zou dat dossier dan opnieuw doorkomen bij "Let Me Repair".  Ik geraak dus echt niet meer binnen bij Samsung.  Zit meermaals periodes van +/- een uur in wacht, waarna ik het opgeef.

Via WhatsApp wordt al 24u niet gereageerd, en het zal mogelijks nog 48 uur duren... Dit is echt vervelend.  De tijd die ik hierin al heb gestoken.  Nu zie ik net dat MartijnK me een email stuurt (3 uur na ik hem privé een bericht stuurde).  Dat is enigszins aanvaardbaar.  Ik stop mijn bericht dan ook hier, maar wil anderen waarschuwen van de klantendienst bij Samsung.  Bij deze.

0 Likes
logic00
First Poster
Opties

Welke optie kies ik voor een monitor?  Staat er niet tussen imo.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb je gegevens doorgezet naar mijn collega van de afdeling B2B(zakelijke aankopen) en zodra hier meer informatie over is stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat je het serviceverzoek hebt geannuleerd zal deze opnieuw aangevraagd moeten worden en heb je gegevens ook doorgezet naar mijn collega's van de zakelijke kant.

De Community is een forum en geen live chat, hierdoor kan het wat langer duren voordat je een antwoord of reactie krijgt. 

0 Likes
logic00
First Poster
Opties

Ik heb "zomaar" een apparaat gekozen en het serienummer ingevuld.  Vervolgens herkende hij het apparaat, en kon ik het herstelformulier invullen.  Ik vulde alles netjes in en wilde dan mijn adresgegevens invullen, blijkbaar NL site, en het land aanpassen naar Belgie ging wel, maar op Postcode bleef hij moeilijk doen.  Ongeldige postcode.  Formulier opnieuw ingevuld met "BE" in de URL.  Vlaams formulier ingevuld trouwens.  Heel dat proces opnieuw doorlopen.  Ik heb als voorkeurdatum voor herstelling 01/08/2023 opgegeven.  Graag komen herstellen op 01/08 (of sneller) en niet meer later inplannen aub.

Nu een franstalige mail gekregen dat de herstelling is aangemeld.  Grote bedrijven en hun klantendienst beleving...

0 Likes