Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Monitor reparatie duurt lang

(Onderwerp aangemaakt op: 27-04-2023 09:05 AM)
842 Weergaven
IngeD
First Poster
Opties

Hoi, ik heb sedert 6 maanden een monitor. Alle testen gedaan en probleem ligt bij de monitor. na veel zoeken bij de whatsapp ondersteuning terecht gekomen. HIer na veel geduld uit te oefenen uiteindelijk iemand vast gekregen die een interventierapport opstelde. Helaas 2 weken later nog steeds niemand gehoord om een afspraak te maken. Dan maar terug proberen om telefonisch hier een status van te krijgen/afspraak te maken. Helaas na 58minuten een vervelend muziekje te horen krijgt de lijn connectie en dan ineens bezettoon, dit gaat zo x keren door. 

HIerbij dus de vraag, hoe kan ik formeel een klacht indienen om uiteindelijk de service en garantie te krijgen waarvoor ik betaalde.

0 Likes
Spring naar oplossing
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Is nu wel gelukt om een serviceverzoek aan te vragen? Om eventuele misverstanden te voorkomen neemt mijn collega contact met je op. Hiervoor hebben wij wel een e-mailadres en serienummer nodig van de monitor is kwestie. Wij hebben geen invloed of inzicht in de agenda van het servicecentrum.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
logic00
First Poster
Opties

Ik ontving donderdag een email van jullie B2B support dienst.  Ik heb al 2x op de email geantwoord, maar ik krijg geen reactie terug.  Wel krijg ik een automatische reactie dat het ticket binnen 7 dagen automatisch gesloten wordt als ik niet reageer...

Het Excel bestand dat ik toegestuurd kreeg om een dossier te openen is bovendien corrupt.  Dat kan niet worden geopend met de laatste versie van "Excel for Mac" én niet met "Excel online" (en dat laatste is wel bijzonder natuurlijk).

Ik heb alle foto's nogmaals per email doorgestuurd.  Ik heb ook via de website (woensdag al) een dossier kunnen openen bij Let Me Repair.  Daar staat het dossier in de status 'Product op te halen'. Echter, in een vorig contact (vorig dossier) zou het toestel aan huis besteld worden en dat is ook wat ik aangevraagd heb via de website.  De monitor moet aan huis hersteld worden.

Wisselstukken zijn al voorradig (tot men die van het vorige dossier bij Let Me Repair gaat terugsturen naar Samsung).  Dan kan ik weer een maand wachten op wisselstukken.  Deze monitor is 3 maanden oud (en 2 maanden kapot).  Graag spoedig actie.

Bel mij aub op om tot een oplossing te komen.  Want de monitoren vliegen buiten na herstelling als dit nu niet efficient afgehandeld kan worden.  Daar zijn we nu gekomen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan via de mail met mijn collega in contact komen, monitor worden aan huis hersteld maar worden opgehaald om in het servicecentrum hersteld te worden. Wil je met ons bellen dan kan dat ook wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-9090100

Groeten,

Martijn

0 Likes
logic00
First Poster
Opties

Nu moet ik nog eens (voor de derde keer) een dossier laten openen bij Samsung.  Let Me Repair laat me weten dat het dossier bij Samsung (en door Samsung) verkeerd aangemeld werd als reparatie aan huis, en dat de monitor inderdaad opgestuurd moet worden voor reparatie.  Blijkbaar kunnen ze het huidige dossier niet aanpassen en moet ik dus contact opnemen met Samsung om een nieuw dossier te openen.  Dat is dan het derde dossier al.

We gaan echt niet vooruit eh mannekes, wat een garantie service, dankuwel 🤢

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via de e-mail kan je met mijn collega de juiste gegevens doorgeven en hopelijk komt het dan alsnog goed. 

0 Likes