Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

M.2 evo 960 firmware update mislukt steeds.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2022 10:22 PM)
697 Weergaven
tommyeast
Apprentice
Opties
Ik heb een M.2 evo 960 250gb ssd.Via Magician software mislukt firmware upgrade van 2b7qcxe7 naar 3b7qcxe7 steeds.Upgrade in progress,pc herstart,maar de firmware is niet geupgrade naar 3b7... en blijft bij 2b7...Heb al alle Magician versies 5.0 6.0 7.0 getest.Laptop is MSI GP 72 6QF (i7-6700hq-16gb).Windows 10 pro met BITLOCKER geactiveerd,met wachtwoord ingave bij opstarten laptop.Verder GDATA en Acronis Cyberprotect office als antivirus bescherming.Kan Bitlocker versleuteling de oorzaak zijn van het firmware upgrade falen?

Op één van de Samsung (semiconductor) websites staat ook een manual in pdf formaat.Hoe je een firmware upgrade kan doen via UNetbootin,de iso file van de 3b7... firmware en een opstartbare usb stick en dan de Samsung Firmware Upgrade Utility uitvoeren (linux formaat).Of is dat enkel voor professionals bedoeld?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @tommyeast, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om de update in te stellen? Voor hulp en ondersteuning hierbij kan je het beste telefonisch contact opnemen met ons. Mijn collega's kunne je hierbij verder helpen, zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 088-9090100 > optie 1 > optie 6

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @tommyeast, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om de update in te stellen? Voor hulp en ondersteuning hierbij kan je het beste telefonisch contact opnemen met ons. Mijn collega's kunne je hierbij verder helpen, zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 088-9090100 > optie 1 > optie 6

Groeten,

Martijn

0 Likes
nl1bzw
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @nl1bzw, goedemiddag. 

Voor de ondersteuning hiervan is een aparte service en support desk ingericht. Mijn collega's zijn bereikbaar via telefoonnummer: 088-9090100, optie 1 > optie 5 (dit is gewijzigd ten opzichte van mijn eerdere bericht)

Groeten,

Martijn

0 Likes