Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Book2 (2022) geen toetsenbordverlichting?

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2022 09:58 PM)
1264 Weergaven
Lars_Onc
First Poster
Opties

Goedenavond, 

Vandaag heb ik mijn bestelde Galaxy Book2 binnengekregen. Nu kan ik werkelijk waar NERGENS vinden hoe ik mijn toetsenbord verlichting aankrijg? Volgens de manual en internet zou dit alleen kunnen via FN +F9, echter schakelt hij bij mij dan alleen het scherm uit. Als ik op de website bij de specs kijk staat er wel degelijk dat de laptop toetsenbordverlichting moet hebben. Ook kan ik intensiteit en duur van de toetsenbordverlichting instellen via Samsung Instellingen op de laptop, maar er gebeurt niets. 

Wie kan mij helpen?

Je gaat mij toch niet vertellen dat mijn 800+ euro met 12th gen i7 niet eens toetsenbordverlichting heeft??

Alvast bedankt voor het antwoord! 

Het modelnr: 750XED-KC5NL

- Lars 

0 Likes
12 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi Lars,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy Book2!

Volgens mij hadden enkel de Pro-modellen toetsenbordverlichting, en als je dit zo beschrijft versterkt dat mijn gevoel... Ik ga het voor de zekerheid nog wel even navragen!

kevin-sig
0 Likes
Lars_Onc
First Poster
Opties
Bedankt. Graag! Want op de Samsung website staat er gewoon duidelijk bij dat er een Backlit keyboard in zou zitten. Dit was namelijk voor mij wel één van de voorwaarden om er überhaupt eentje te bestellen....

Screenshot_20220717-102734_Chrome.jpg
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat kan ik me voorstellen! Plus, het is natuurlijk bijzonder dat je er wel de instellingen voor hebt, maar dat die dan vervolgens niets doen...

Ik heb trouwens op Coolblue even een duidelijke foto van het toetsenbord van dit model opgezocht, om te kijken of de backlightknop ergens anders stond (helaas, nee), en daar stond in de specificaties dat dit model geen toetsenbordverlichting heeft. Vrees dus dat ik na het weekend ook geen goed nieuws terug ga krijgen.

kevin-sig
Lars_Onc
First Poster
Opties
Bizar dat Coolblue dan een betere omschrijving heeft dan Samsung zelf haha. Bedankt in ieder geval voor je antwoord. Ik vrees hetzelfde. Ik vrees dan ook dat dit een retourtje gaat worden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Bedankt voor je berichtje. Om dit met 100% zekerheid te kunnen zeggen heb ik de vraag nu uitgezet bij mijn collega's van de IT afdeling en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Lars_Onc, goedemorgen.

Ik heb helaas nog geen volledige duidelijkheid hierover en heb mijn collega's nogmaals gevraagd hoe dit nu precies zit. Vooralsnog blijkt dat er een versie is met en een versie zonder toetsenbordverlichting. 

Zodra ik hier uitsluitsel in heb stuur ik je ook weer een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Lars_Onc
First Poster
Opties
Goedemorgen,

Bedankt. Ik wacht nog steeds in spanning en hoor graag ook wat ik kan doen als het er echt niet inzit, aangezien ik dan eigenlijk "misleid" ben door Samsung's eigen website....

Gr, Lars
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je zou de laptop misschien nog kunnen terugsturen en de koop ongedaan kunnen maken, dit zal je met de verkoper kunnen bespreken. Wij kunnen hier in ieder geval niets voor doen, wel zal de informatie op onze website aangepast gaan worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Lars_Onc
First Poster
Opties
Alleen is Samsung zelf de verkoper....
0 Likes