donderdag
Hi,
Ik probeer mijn Viewfinity S7 te updaten naar versie 1005.0 maar helaas krijg ik het op geen manier voor elkaar. Ik heb verschillende USB 2.0 en 3.0 van 4/8GB of hoger als FAT32 geformatteerd met Windows en Mac incl. MBR of GUID indelingen. Als ik het .img bestand in de root van de USB zet, de USB stick in de service poort stop en de firmware update uitvoer dan wordt het bestand niet gevonden.
De vorige keer lukte het na een dag ellende enkel met een Samsung USB stick en het aanpassen van de bestandsnaam omdat deze blijkbaar niet klopte vanuit Samsung zelf. Gezien ik dit nu ook weer regelmatig tegenkom als oplossing op andere fora lijkt het erop dat dit nu ook weer het geval is, nu weet ik alleen niet wat ik moet veranderen om het wel te laten werken. Het betreft bestand M-D8000SGZZ-1005.0[03D1].img
13 uur geleden
Hi,
Welk modelnummer scherm heb jij?
1. Probeer je USB-Stick via Rufus te formatteren middels de volgende settings:
2. Daarna kun je het bestand in de root van de USB-stick plaatsen (specifieke naam wat de file moet hebben, kan verschillen per scherm merk ik):
3. Plaats je USB-stick in de USB-SERVICE poort en probeer hem nogmaals te flashen.