op 08-01-2023 02:22 PM
Ik heb een Galaxy Book2 Pro 360 gekocht. Volgens het systeem zou je wanneer je een externe webcam met IR aansluit Windwows Hello gezichtsherkenning moeten kunnen activeren.
Ik heb een, Logitech 4K Ultra HD webcam with RightLight 3 with HDR, aangesloten maar wordt niet herkend.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-01-2023 09:01 AM
op 13-01-2023 09:03 AM
op 13-01-2023 12:31 PM
op 29-03-2023 07:35 AM
Beste PdBM,
sinds januari heb ik eveneens een book2 pro 360. Ik heb batterij problemen. 20% verbruik per uur voor enkel websurfing en wat youtube. Bij uitstand met scherm neergeklapt verbruikt mijn laptop eveneens gemakkelijk 10% per 12 uur...
Ik zou graag, voorafgaandelijk op het opsturen van mijn laptop naar het servicecenter (en mijn toestel enkele weken kwijt te zijn + risico tijdens transport), willen dat Samsung mij op afstand, via bv. teamviewer helpt om softwarematig zaken te checken. Echter biedt men op vandaag deze service niet aan.
Windows Hello gezichtsherkenning werkt evenmin met de ingebouwde camera, vandaar dat ik op deze post terechtgekomen ben. Ik lees er dat u contact hebt gehad met Microsoft en dat u een volledige herinstallatie van Windows 11 verkregen hebt... Verder verneem ik via anderen dat mijn battery drain issue mogelijk met Windows te maken heeft (combinatie met de intel evo i7 op de book2 pro). Ik zou dan ook graag zelf even contact opnemen met Microsoft. Nog naar verluidt, kan men vanuit hun klantendienst wel op afstand een duikje nemen binnenin een laptop om zaken uit te testen, te diagnoseren. Concrete vraag: Hoe heeft u contact met Microsoft genomen ? Heeft u een telefoonnummer voor mij ? Deed u dit via whatsapp of andere ?
Alvast bedankt voor uw antwoord,
vriendelijke groeten,
Luc