op 14-01-2023 09:58 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hi, ik werk op dit moment met 2 losse monitoren. Tijdens mijn meetings/calls kan ik mijn scherm van monitor 1 delen, terwijl ik op monitor 2 andere dingen kan blijven doen (bijv mail/notities/andere programma's).
Nu overweeg ik om de 2 monitoren te vervangen door een 34" ultrawide monitor (bijv SJ550 of CH890). Kan ik op deze monitoren deze specifieke functionaliteit gebruiken? Ik lees in de productomschrijving over PBP en PIP, maar daar staat beschrijven dat het om 2 input sources gaat, terwijl ik maar gebruik maak van 1 input source (laptop)
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
27-01-2023 08:31 AM - bewerkt 01-02-2023 08:31 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
PBP is bedoeld voor 2 input sources, dus dit zal niet werken met 1 input. Wel heeft Windows een eigen Display Manager, en in de Store zijn er ook apps die je kan downloaden en dit ook aan bieden. Een andere optie is om de resolutie van de output aan te passen, waardoor je applicaties kan forceren om niet full screen te openen, maar 'half-screen'. Als laatste optie kan je de vensters ook handmatig in de juiste grootte zetten.
op 18-01-2023 10:22 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @iawees, goedemorgen.
Of deze mogelijkheid aanwezig is bij één van de twee monitoren zal ik moeten navragen bij de juiste afdeling. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb, stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn
27-01-2023 08:31 AM - bewerkt 01-02-2023 08:31 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
PBP is bedoeld voor 2 input sources, dus dit zal niet werken met 1 input. Wel heeft Windows een eigen Display Manager, en in de Store zijn er ook apps die je kan downloaden en dit ook aan bieden. Een andere optie is om de resolutie van de output aan te passen, waardoor je applicaties kan forceren om niet full screen te openen, maar 'half-screen'. Als laatste optie kan je de vensters ook handmatig in de juiste grootte zetten.