Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Book2 pro 360 Windows Hello gezichtsherkenning

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2023 02:22 PM)
1581 Weergaven
PdBM
First Poster
Opties

Ik heb een Galaxy Book2 Pro 360 gekocht. Volgens het systeem zou je wanneer je een externe webcam met IR aansluit Windwows Hello gezichtsherkenning moeten kunnen activeren. 

Ik heb een, Logitech 4K Ultra HD webcam with RightLight 3 with HDR, aangesloten maar wordt niet herkend.

Heeft iemand hier ervaring mee?

0 Likes
Spring naar oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Volgens alle informatie die te vinden is zou het moeten kunnen en werken. Helaas lees ik veel problemen op internet over de combinatie van deze webcam met Windows 11. Dus het blijft hopen of het zal werken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
PdBM
First Poster
Opties
Ik ben in het bezit van een Surface laptop met Windows 11 en daar functioneert de Logitech Brio wel op.
0 Likes
PdBM
First Poster
Opties
Met Windows Hello
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PdBM, goedemorgen.

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Is het je intussen nog gelukt om dit in te stellen en te activeren? En is het Windows besturingssysteem verder up-2-date? Omdat hier gaat om een optie vanuit Microsoft Windows, kan je deze vraag het beste voorleggen bij Microsoft 😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
PdBM
First Poster
Opties
Beste Martijn, ongeveer 10 uur bezig geweest met Microsoft. Complete nieuwe Windows 11 Home gedownload en geïnstalleerd.
0 Likes
PdBM
First Poster
Opties
Zij geven aan alles gedaan te hebben software technisch.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij kunnen je hier helaas niet verder mee helpen, het gaat om een functie van Microsoft welke je wilt gebruiken in combinatie met een Logitech camera 😇

PdBM
First Poster
Opties
Beste Martijn, grappig..
Microsoft zegt dat het een hardware probleem is omdat zij alles hebben gedaan op software niveau.
0 Likes
PdBM
First Poster
Opties
Ook Logitech heeft alles geüpdatet.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan via onze website de laptop ook aanmelden voor een serviceverzoek dan kan het verder onderzocht worden in het servicecentrum. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn