17-06-2022 07:15 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
- Report Inappropriate Content
Ik zit er aan te denken om over een paar jaar mijn MacBook Pro 14-inch 2021 met M1 Pro chip te verkopen en mijn Apple ecosysteem (iPhone, iPad, MacBook, Apple Watch, AirPods Pro) af te breken en terug te gaan naar Samsung.
Zeker nu Samsung ook weer laptops verkoopt in de Benelux en dan vooral vanwege de Galaxy Book2 Pro (360).
Maar nu zit ik met een paar vragen.
- Wat voor schermresolutie hebben de OLED schermen van de Galaxy Book2 Pro en Galaxy Book2 Pro 360?
- Maakt ventilator wel eens geluid bij veel of zware taken?
Ik hou heel erg van een stille laptop waarvan de ventilatoren niet te horen zijn. - Voelt de laptop snel warm/heet aan?
- Tags:
- Galaxy Book2 Pro
17-06-2022 08:34 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
17-06-2022 08:43 PM - last edited 17-06-2022 08:44 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
@Patrick Oké, dus full HD is het scherm.
Een beetje geluid vind ik ook niet zo erg. Dat maakt mijn MacBook ook bij zware taken. Maar wel iets minder snel dan bij de Windows laptops die ik vroeger heb gehad, want hij wordt niet snel warm.
Zolang het maar niet klinkt alsof er een vliegtuig opstijgt.
Hoe zit het eigenlijk met een beetje simpel gamen. Is dat ook mogelijk?
17-06-2022 08:46 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
17-06-2022 09:04 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Oh oké, dus een beetje Candy Crushen en Cities: Skylines of Fortnite bijvoorbeeld moet wel lukken?
Ik hou zelf niet zo erg van die zware gaming laptops of PC's en ik vind ze vaak ook lelijk. Ik hou meer van die stijl als MacBooks, Surface laptops, Dell XPS, HP Spectre of Galaxy Books.
17-06-2022 10:09 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
14-07-2022 12:14 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Ik heb nog wel een vraag over het scherm. De Galaxy Book2 Pro 360 heeft natuurlijk een touchscreen.
Mag je van Samsung een schermfolie of tempered glass screenprotector op het scherm plakken zonder problemen?
Dit is iets waar Apple met zijn MacBooks heel moeilijk over doet, omdat de ruimte tussen het scherm en toetsenbord heel dun is en dit druk kan zetten op het Retina display. Tegelijkertijd blijft er van alles aan stof/vuiltjes vast zitten in de scherm coating wat in het scherm kan drukken waardoor je een soort deukjes krijgt in het scherm.
15-07-2022 04:09 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Daar zal ik je nog even een antwoord op schuldig moeten blijven en ga dit dan ook navragen bij mijn collega's. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn