Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

FN key op extern toetsenbord werk niet

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2022 03:06 PM)
934 Weergaven
PascalDV100
Apprentice
Opties

Hallo, heeft er nog iemand het probleem dat de FN key op een extern toetsenbord niet werkt?

Mijn Galaxy Book 2 Pro 360 gebruik ik meestal als Desktop computer in combinatie met een extern toetsenbord.
En sinds ik deze laptop gebruik werkt de FN key niet meer op een extern toetsenbord. Die gebruik ik in combinatie met de pijltjes voor Home, End, Page up & down. 

Dit probleem heb ik met alle toetsenborden waar ik kan mee testen. En heb dit niet op andere computer.
Dus zeker iets met deze laptop, misschien een driver probleem of een setting.

Zijn er nog met dit probleem en is er een oplossing?  

0 Likes
13 Antwoorden
PascalDV100
Apprentice
Opties

Dan ben ik nu toch zeker dat er een probleem is mijn computer, of waarschijnlijk zelfs deze serie. 5 toetsenborden die overal correct werken maar niet op deze laptop is niet meer nomaal.

Ik ga er nog even over nadenken maar vrees dat ik ga gebruik maken van mijn 30 dagen bedenktijd en die terugsturen. Wel heel jammer want voor de rest is dit een prachtige en krachtig laptop. 

Toch vele dank voor uw hulp.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit zou inderdaad wel erg jammer zonde zijn, je hebt met de Galaxy Book 2 Pro een erg mooie en krachtige laptop, dit zou uiteraard ook op dit type laptop moeten werken. Hopelijk zal er wel snel een update volgen vanuit ons of Microsoft om dit te verhelpen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
PascalDV100
Apprentice
Opties

Kan jij als Samsung medewerker dat niet doorgeven of vragen dit na te kijken?
Het probleem ligt zeker niet bij MS want die toetsenborden werken allemaal perfect op andere computers. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan wel een poging wagen hiervoor. Wel is het zo wanneer randapparatuur niet volledig werkt dit over het algemeen te maken heeft met stuurprogramma's. Dat de toetsenborden het dan wel doen op andere PC's zegt eigenlijk al genoeg en zal er vanuit het besturingssysteem een update dienen te komen. Elke PC en computer heeft hier weer andere stuurprogramma's voor nodig

Graag ontvang ik dan jouw gegevens evenals die van de laptop en de toetenborden. Je kan me dit via een privé berichtje toe sturen (https://bit.ly/3BoC5B0)

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes