Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update stuurprogramma van de multi-geheugenkaart faalt steeds

(Onderwerp aangemaakt op: 06-07-2022 01:37 PM)
184 Weergaven
NicoVS
Apprentice
Opties

SAMSUNG Laptop Galaxy Book2 15" Intel Core i7-1255U  (NP750XED-KC4BE)

Via de applicatie Samsung Update krijg ik de melding dat er een update is voor het stuurprogramma van de multi-geheugenkaart.  Hij voert die op de eerste zicht uit  +  het toestel wordt herstart maar deze update blijft in de lijst beschikbare updates staan.  In de historiek zie je de melding : Installatie mislukt.   Andere updates worden wel uitgevoerd.

NicoVS_0-1657111020452.png

Iemand een idee ?

4 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
Drivers zoeken op de site van de fabrikant van de multi-geheugenkaart. Succes
0 Likes
Members_HdZgd1Z
First Poster
Opties

Zelfde probleem zelfde laptop als first poster, echter er is geen geheugenkaart aanwezig, dus via een site van een fabrikant een stuurprogramma ophalen/downloaden en installeren is dan geen optie. 

Hoe kan deze steeds terugkerende update melding verwijderd en/of voorkomen worden? Heeft iemand een oplossing?

0 Likes
NicoVS
Apprentice
Opties

Ik heb nog steeds geen oplossing. Ben  terug geweest naar het Samsung Service Centre te Wijnegem om raad te vragen. Het antwoord was eigenlijk teleurstellend: er is geen garantie op het besturingssysteem, daarvoor moet je bij Microsoft zijn.  Wel hebben ze hetzelfde euvel vastgesteld met het tentoongesteld toestel.  Ten allerlaatste hebben ze de klacht genoteerd. IT support kan je enkel aanvragen via Whatsapp maar buiten de melding "we hebben het druk" is er nooit contact geweest. 

Ik weet dat het toestel werkt, maar een correct antwoord zou gepast zijn. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, er zal dan ook regelmatig een software update worden uitgerold. Ik zal dit aan onze kant ook doorzetten naar de juiste afdeling en wanneer dit met een update vanuit ons kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Daarnaast is ook verstandig om hiervan een melding te maken naar Microsoft zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken 🤓

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes