Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Book 4 barst in scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 27-08-2024 01:21 PM)
1131 Weergaven
Jan-Volkert
Apprentice
Opties

Wij hebben een Samsung Book 4 met een barst in het scherm van midden tot onder. Precies zoals meerdere mensen gemeld hebben in dit forum.

Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij het service centrum voor de afhandeling van de nog geldige garantie en een dag vrij genomen. De medewerker kon vaststellen dat de laptop er als nieuw uitzag - op de barst na dan. De monteur die je niet te spreken krijgt, vindt het echter geen garantie-kwestie: wij worden er van beschuldigd dat het onze schuld is dat het scherm kapot is gegaan.

Dit is echt een hele onfatsoenlijke aanname en een nogal grove beschuldiging. De laptop komt de deur niet uit en heeft een hoes van Samsung zelf als deze de kast in gaat.

Iemand aan de andere kant van de telefoon kan volgens Samsung kennelijk vaststellen dat wij iets met het scherm gedaan hebben - terwijl er natuurlijk geen enkel voordeel voor ons uit te halen is. Tenzij je graag een vervelend gesprek wil voeren over hun leveranciers en beschuldigd te worden door een Samsung medewerker. De medewerker in de winkel gaf namelijk aan dat het kwam omdat de leverancier het niet wil vergoeden - iets wat haaks staat op de andere bewering.

Als je op Reddit kijkt en hier in de community zie je meer berichten hierover. Het is gewoon een ontwerpkeuze met risico's die ze je niet vertellen en waar ze geen verantwoordelijkheid voor nemen. Herstel is ongeveer 370 euro en ook binnen de garantieperiod voor kosten van de consument.

Moet ik echt de rechtsbijstand inschakelen of heeft iemand nog een escalatiemogelijkheid?

0 Likes
14 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Jan-Volkert,

Soms kan het even duren voor dat de annulering in ons systeem er doorheen zit. Mijn collega geeft nogmaals aan dat je het ook kan aanmelden via onze ophaalservice. Behalve dat het wordt beoordeeld door ander monteurs, kunnen de monteurs waar nodig het intern met Samsung overleggen.

Hou ons op de hoogte.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Jan-Volkert
Apprentice
Opties

Volgens de experience center medewerker was er gecanceld omdat er misschien geen monteur zou zijn. Gelukkig is die er wel. Ik heb me aangemeld als inkoper en het systeem gaf aan 19 minuten wachttijd. SMS gaf aan 35 minuten. 19 minuten zijn voorbij, we gaan het zien. Hopelijk krijg ik de beoordeling van de monteur op papier mee. Jammer dat de rest van de Samsung medewerkers je niet kunnen helpen met zoiets simpels.

0 Likes
Jan-Volkert
Apprentice
Opties

Prima geholpen. Er was niets te vinden, maar hij heeft de analyse gewoon in een offerte gezet. Hij begreep de conclusie ook niet volgens mij, er is namelijk helemaal geen andere schade. We sturen het toestel naar de reseller en die gaat het verder oppakken.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Jan-Volkert,

Ik hoop voor je dat je snel een bevredigend oplossing krijgt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
merchant99
First Poster
Opties
Hoi Jan, hebben ze het uiteindelijk gratis gerepareerd?
0 Likes