Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung odyssey oled g8 werkt niet meer via USB-C

(Onderwerp aangemaakt op: 03-03-2023 03:48 PM)
830 Weergaven
Jelma
Explorer
Opties

Goedemiddag,

Sinds een week heb ik de samsung odyssey oled g8. Aangesloten via USB-C op mijn laptop. Ging prima, geen problemen.  Vanochtend deed deze het nog prima, maar na de lunch niet meer. Ik krijg van windows  de melding dat het laatste USB apparaat dat op de computer is aangesloten een storing heeft veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer. Als aanbeveling zegt windows dan nog het volgende, probeer het apparaat opnieuw te verbinden. Als het nog steeds niet wordt herkent, werk het mogelijk niet goed. Nou heb ik al gereboot, stekkers er opnieuw ingedaan, andersom, niets helpt.
Wat kan ik hieraan doen, ben ook een beetje onthand is mijn werk monitor.

oddysey g8.jpg

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Nieuwe kabel proberen? Kabel + poorten even schoonblazen/maken. Computer echt opnieuw opstarten en niet uit en aan zetten (geloof me dat doen veel mensen als je vraag om een reboot). En anders het scherm aanmelden voor reparatie denk ik.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Jelma
Explorer
Opties

Ik heb de computer gereboot en een systeem uodate gegeven.
Kabels andersom geprobeerd. En scherm gereset.
En ik krijg weer die melding dat het USB apparaat niet herkend wordt vanwege een fout.
Het apparaat (het scherm) zou een fout veroorzaakt hebben.

20230303_164846.jpg

Dat is de melding die ik krijg.

20230303_165154.jpg

En dat is de melding in apparaat beheer.

0 Likes
Jelma
Explorer
Opties
Ik heb het scherm gereset, laptop opnieuw geïnstalleerd met de laatste nvidia drivers en nog steeds dezelfde melding.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de monitor ook al eens aangesloten met een andere nieuwe USB-C kabel? En heb je de mogelijkheid om de monitor met een andere laptop te verbinden? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes