Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

T7 probleem bij USB 3.1

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2025 05:21 PM)
314 Weergaven
Members_jVAvjyw
Apprentice
Opties

T7 SSD werkt perfect wanneer deze aangesloten is op een usb 2.1 port. Als ik de schijf aansluit op een USB 3.1 port dan lijkt het een hele tijd goed te gaan. Waarbij ook hogere snelheden gehaald worden zoals verwacht. 

Echter na een uur disconnect de T7 SSD opeens. De PC herkent de T7 als deze opnieuw aangesloten wordt, maar bij gebruik disconnect de t7 weer. 

Ik heb echt al vanalles geprobeerd om dit probleem te verhelpen. Ik heb de firmware van de T7 via samsung magician geupdated. Zelfs heb ik de firmware van mijn moederbord bijgewerkt naar de nieuwste versie, maar ook dit verhelpt het probleem niet. 

Zijn er nog manieren te bedenken hoe ik kan nagaan wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen. 

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_jVAvjyw,

Bedankt voor jouw melding hierover. Het is inderdaad niet handig wanneer het de verbinding zomaar verbreekt. Ik help je graag hiermee verder.  Kan je voor de zekerheid de Magician Software via de onderstaande link downloaden?

https://bit.ly/3NcqgmA

Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_jVAvjyw
Apprentice
Opties

Ja, dit is gelukt!

Members_jVAvjyw
Apprentice
Opties

Het probleem speelt nu op. De T7 blijft constant disconnecting reconecten en disconneten. Waarbij windows aangeeft dat er een probleem met de schijf is. Hoe kan ik het probleem analyseren. Windows geeft geen foutcode of iets dergelijks.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg bijzonder Members_jVAvjyw,

Is dit ook hetzelfde wanneer je de T7 verbindt aan andere apparaten?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes