Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Barst scherm Galaxy Book 3 PRO

(Onderwerp aangemaakt op: 30-10-2023 09:57 AM)
2879 Weergaven
TomZwolle
Apprentice
Opties

Ik heb voor een tweede keer in vier maanden een barst in het scherm van de Galaxy Book 3 PRO. Ik heb hem in juni 2023 gekocht. De eerste keer heb ik het scherm op eigen kosten (moeten) laten vervangen. Ik gebruik de laptop zakelijk en ben er voorzichtig mee, zeker na de eerste barst, maar het mag niet baten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Dit lijkt een productfout te zijn.

Ben benieuwd hoe Samsung hiermee omgaat. Welke tegemoetkoming is er voor de klant? Een coulanceregeling voor reparatie lijkt mij eerlijk gezegd het minste. Mijn wens zou echter zijn om deze laptop (gratis) te vervangen voor een ander type voor dezelfde of lagere prijs, mét een steviger scherm. Zodat ik er een paar jaar probleemloos mee vooruit kan, zoals ik gewend ben.... Deze kwetsbaarheid bij normaal gebruik mag bij zo'n dure laptop toch niet voorkomen? 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is echt heel zuur. Maar als jij het niet weet dan weet niemand het hier op het forum. Ik zie geen andere oplossing dan een reparatie.. hoe lullig dat ook is.. Ik heb dit nog nooit eerder gehoord ook. Hoor alleen maar positieve verhalen over de Galaxy Book 3 series.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
ruud22111
Apprentice
Opties

De uitkomst is Positief. Ik kreeg te horen dat het onder de garantie valt en ik krijg het zelfs vanmiddag al weer terug. 

echt pluspunten. voor de service en de snelheid. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

45 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Wat een nare situatie, heb je misschien wat foto's van de schade?

TomZwolle
Apprentice
Opties

Bijgevoegd een foto. De barst loopt van bovenkant midden tot rechterkant net onder het midden. 

IMG_6050.jpeg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat ziet er niet lekker uit! Wat is er precies gebeurd met de laptop? Zo een scheur in het beeldscherm ontstaat niet vanzelf namelijk. Heb je hem misschien gestoten ? Niet vervelend bedoeld verder! Een reparatie is de enige optie.

TomZwolle
Apprentice
Opties

Dat is het punt: ik heb geen flauw idee hoe die barst erin is gekomen. Twee maanden geleden nog laten repareren voor veel geld. Toen ook: geen flauw idee hoe de barst erin was gekomen. 
Ik gebruik hem zakelijk. Ben ook de enige die hem gebruikt. Eerste keer dat ik dit meermaak. Mijn eerdere Apple, HP, Acer-laptops: nooit problemen. Telefoon, tablet: nooit problemen. Nu wel met deze Samsung-laptop. Twee keer in vier maanden, dat mag niet. Ben met eerste reparatie inmiddels al 2000 euro kwijt…

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is echt heel zuur. Maar als jij het niet weet dan weet niemand het hier op het forum. Ik zie geen andere oplossing dan een reparatie.. hoe lullig dat ook is.. Ik heb dit nog nooit eerder gehoord ook. Hoor alleen maar positieve verhalen over de Galaxy Book 3 series.
TomZwolle
Apprentice
Opties

Niet? En dit dan…?

IMG_6051.png

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heel lullig, maar een scherm barst niet zomaar. Als dat het geval was dan zouden alle forums overspoelen met klachten. Als het mijn laptop zou zijn met een barst dan zou ik niet zo vriendelijk blijven als jij, dus respect daarvoor 💪 Verder denk ik dat het het beste is om een afspraak te maken bij een servicepunt en het scherm laten onderzoeken. Ik hoop dat het zo wordt opgelost.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TomZwolle, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je Galaxy Book het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Omdat het in deze gaat om een fysieke beschadiging is de kans erg groot dat dit niet onder garantie hersteld kan worden. Via onze website kan je de Galaxy Book ook aanmelden voor een serviceverzoek en in het servicecentrum wordt jouw Galaxy Book ook verder onderzocht om te bepalen of dit onder garantie valt.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Erik1500
Student
Opties

Kenmerkend weer het gaslighten van Samsung met die reactie van Patrick. "Een barst onstaat nooit zomaar". Dat is dus het probleem, die Galaxy Book schermen zijn te zwak van constructie en het internet staat vol met vergelijkbare klachten. Ook bij ons zat er van de ene op andere dag een barst in, terwijl het apparaat niet eens van zijn plek is geweest. En met absolute zorg is behandeld.

Samsung wil niet erkennen dat het een ontwerpfout is. Ik probeer zo veel mogelijk gedupeerden samen te krijgen om groepsmatig effectiever ons recht te kunnen halen. 

0 Likes