op 30-10-2023 09:57 AM
Ik heb voor een tweede keer in vier maanden een barst in het scherm van de Galaxy Book 3 PRO. Ik heb hem in juni 2023 gekocht. De eerste keer heb ik het scherm op eigen kosten (moeten) laten vervangen. Ik gebruik de laptop zakelijk en ben er voorzichtig mee, zeker na de eerste barst, maar het mag niet baten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Dit lijkt een productfout te zijn.
Ben benieuwd hoe Samsung hiermee omgaat. Welke tegemoetkoming is er voor de klant? Een coulanceregeling voor reparatie lijkt mij eerlijk gezegd het minste. Mijn wens zou echter zijn om deze laptop (gratis) te vervangen voor een ander type voor dezelfde of lagere prijs, mét een steviger scherm. Zodat ik er een paar jaar probleemloos mee vooruit kan, zoals ik gewend ben.... Deze kwetsbaarheid bij normaal gebruik mag bij zo'n dure laptop toch niet voorkomen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-10-2023 07:29 PM
op 25-05-2024 11:09 AM
De uitkomst is Positief. Ik kreeg te horen dat het onder de garantie valt en ik krijg het zelfs vanmiddag al weer terug.
echt pluspunten. voor de service en de snelheid.
op 30-10-2023 02:04 PM
op 30-10-2023 05:51 PM
Bijgevoegd een foto. De barst loopt van bovenkant midden tot rechterkant net onder het midden.
30-10-2023 06:04 PM - bewerkt 30-10-2023 06:04 PM
op 30-10-2023 07:24 PM
Dat is het punt: ik heb geen flauw idee hoe die barst erin is gekomen. Twee maanden geleden nog laten repareren voor veel geld. Toen ook: geen flauw idee hoe de barst erin was gekomen.
Ik gebruik hem zakelijk. Ben ook de enige die hem gebruikt. Eerste keer dat ik dit meermaak. Mijn eerdere Apple, HP, Acer-laptops: nooit problemen. Telefoon, tablet: nooit problemen. Nu wel met deze Samsung-laptop. Twee keer in vier maanden, dat mag niet. Ben met eerste reparatie inmiddels al 2000 euro kwijt…
op 30-10-2023 07:29 PM
op 30-10-2023 07:37 PM
Niet? En dit dan…?
op 30-10-2023 07:44 PM
op 31-10-2023 09:54 AM
Hi @TomZwolle, goedemorgen.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer je Galaxy Book het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Omdat het in deze gaat om een fysieke beschadiging is de kans erg groot dat dit niet onder garantie hersteld kan worden. Via onze website kan je de Galaxy Book ook aanmelden voor een serviceverzoek en in het servicecentrum wordt jouw Galaxy Book ook verder onderzocht om te bepalen of dit onder garantie valt.
Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 05-11-2023 12:37 PM - laatst bewerkt op 06-11-2023 09:51 AM door MartijnK
Kenmerkend weer het gaslighten van Samsung met die reactie van Patrick. "Een barst onstaat nooit zomaar". Dat is dus het probleem, die Galaxy Book schermen zijn te zwak van constructie en het internet staat vol met vergelijkbare klachten. Ook bij ons zat er van de ene op andere dag een barst in, terwijl het apparaat niet eens van zijn plek is geweest. En met absolute zorg is behandeld.
Samsung wil niet erkennen dat het een ontwerpfout is. Ik probeer zo veel mogelijk gedupeerden samen te krijgen om groepsmatig effectiever ons recht te kunnen halen.