Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi niet te koppelen met HW-MS650 soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2018 04:48 PM)
3200 Weergaven
Clemro
Student
Opties

Getracht de HW-MS650 soundbar te koppelen aan mijn wifi netwerk niets lukt. Heb de soundbar gereset, heb de ap vernieuwd, hebde router gereset, heb een ander kanaal op de router geinstalleerd. Zelfs de kpn wifi versterkers eraf gehaald, niets helpt. Om modeloos van te worden echter niets lukt tot op heden! Iemand suggesties, ga ervan uit dat het kan ennik ergens een fout maak.

0 Likes
16 Antwoorden
Clemro
Student
Opties

Heb nu zelfs Apple capture afgekoppeld en een nieuw netwerk op de experia gemaakt, alles aangepast op dit netwerk en zo getracht verbinding te krijgen met de HM-MS650 soundbar wederom niet gelukt. Ook een reset gedaan, ook dat hielp niet. Krijg nu de indruk dat het een DRAMA soundbar is.

0 Likes
Clemro
Student
Opties
Maak een fout, sorry Probleem is zeker nog niet opgelost
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Clemro! Als je wilt kan ik de oplossing-markering verwijderen hoor, maar ik kijk ook graag met je mee om je Soundbar alsnog via Wifi te kunnen bedienen. Je geeft aan een app te gebruiken, klopt het dat je hier de Samsung Multiroom app voor gebruikt? Zo ja, dan ben je alvast goed bezig :smiling-face: op het moment dat je de app naar de Soundbar laat zoeken, staat de Soundbar dan ook op de juiste source?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Clemro
Student
Opties
Graag de markering verwijderen, alvast mijn dank. In de eerste keren vond de Samsung multiroom de soundbar, maar de wifi verbinding lukte niet. Heb alles geprobeerd, zie bovenstaande beschrijving. Vanmiddag wederom geprobeerd maar nu vind de app de speaker niet, terwijl wanneer je SPK ADD indruk op enig moment wel een melding vanuit de soundbar krijg. Dus wederom de app verwijderd en een reset op de soundbar gedaan, helaas zonder succes. Ook via de ipad geprobeerd ook dat lukt niet.
Maak wel contact via bluetooth, echter maakt wel verbinding maar geen geluid. Heb ik weer!!!!
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het is vast te verklaren, ik zit ook nog met wat vragen. Je geeft aan dat je je netwerk hebt aangepast, op wat voor manier precies? We raden bij gebruik van Wifi namelijk de 2,4 Ghz frequentie aan. Had je dat al ingesteld?

0 Likes
Clemro
Student
Opties

Ik heb een expedia router van KPN, en daaraan gekoppeld de de airport time capsule. De laatste maakte het netwerk endaar lukte het in eerste instantie niet op. Alles los gekoppeld en op de expedia een netwerk gemaakt en die staat ook op 2,4Ghz frequentie? maar ook hiermee geen succes. Uiteraard niets over het hoofd gezien, steeds ales op alle apparaten aangepast ook de wifi instelling op de tv.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Sjongejonge, het lijkt inderdaad niet mee te zitten.. Kon ik maar door m'n monitor kruipen en met je mee knutselen aan de verbinding. Waar ik je nog niet over gehoord heb en waar ik toch heel nieuwsgierig naar ben.. Heb je de soundbar ook op een TV aangesloten staan en produceert hij op die manier wel geluid? Dan kunnen we in ieder geval vaststellen dat de speakers het wel doen.

0 Likes
Clemro
Student
Opties

Ja die is aangesloten met een HDMI (ARC) kabel en werkt perfect, een meer dan goede geluiskwaliteit dan vanuit die van de tv. Dus niet alles is kommer en kwijl! 

0 Likes
Clemro
Student
Opties

Wat ik nu nog ga proberen om wifi te koppelen met een ander merk mobiel, heb Iphone en Ipad. Misschien ligt hier een link, hoewel de app ook voor ios besturing te downloaden was.

0 Likes