op 06-12-2018 04:48 PM
Getracht de HW-MS650 soundbar te koppelen aan mijn wifi netwerk niets lukt. Heb de soundbar gereset, heb de ap vernieuwd, hebde router gereset, heb een ander kanaal op de router geinstalleerd. Zelfs de kpn wifi versterkers eraf gehaald, niets helpt. Om modeloos van te worden echter niets lukt tot op heden! Iemand suggesties, ga ervan uit dat het kan ennik ergens een fout maak.
op 07-12-2018 11:31 AM
Heb nu zelfs Apple capture afgekoppeld en een nieuw netwerk op de experia gemaakt, alles aangepast op dit netwerk en zo getracht verbinding te krijgen met de HM-MS650 soundbar wederom niet gelukt. Ook een reset gedaan, ook dat hielp niet. Krijg nu de indruk dat het een DRAMA soundbar is.
op 07-12-2018 12:15 PM
op 07-12-2018 04:55 PM
Goeiemiddag Clemro! Als je wilt kan ik de oplossing-markering verwijderen hoor, maar ik kijk ook graag met je mee om je Soundbar alsnog via Wifi te kunnen bedienen. Je geeft aan een app te gebruiken, klopt het dat je hier de Samsung Multiroom app voor gebruikt? Zo ja, dan ben je alvast goed bezig op het moment dat je de app naar de Soundbar laat zoeken, staat de Soundbar dan ook op de juiste source?
op 07-12-2018 06:25 PM
op 07-12-2018 06:50 PM
op 07-12-2018 06:56 PM
Ik heb een expedia router van KPN, en daaraan gekoppeld de de airport time capsule. De laatste maakte het netwerk endaar lukte het in eerste instantie niet op. Alles los gekoppeld en op de expedia een netwerk gemaakt en die staat ook op 2,4Ghz frequentie? maar ook hiermee geen succes. Uiteraard niets over het hoofd gezien, steeds ales op alle apparaten aangepast ook de wifi instelling op de tv.
op 07-12-2018 07:26 PM
Sjongejonge, het lijkt inderdaad niet mee te zitten.. Kon ik maar door m'n monitor kruipen en met je mee knutselen aan de verbinding. Waar ik je nog niet over gehoord heb en waar ik toch heel nieuwsgierig naar ben.. Heb je de soundbar ook op een TV aangesloten staan en produceert hij op die manier wel geluid? Dan kunnen we in ieder geval vaststellen dat de speakers het wel doen.
op 07-12-2018 08:25 PM
Ja die is aangesloten met een HDMI (ARC) kabel en werkt perfect, een meer dan goede geluiskwaliteit dan vanuit die van de tv. Dus niet alles is kommer en kwijl!
op 07-12-2018 08:29 PM
Wat ik nu nog ga proberen om wifi te koppelen met een ander merk mobiel, heb Iphone en Ipad. Misschien ligt hier een link, hoewel de app ook voor ios besturing te downloaden was.