Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Werken er mensen bij de Whatsapp-klantenservice?

(Onderwerp aangemaakt op: 17-06-2024 09:37 PM)
498 Weergaven
Bas10plus
Journeyman
Opties

Ik probeer al drie dagen contact te krijgen met Samsung via WhatsApp, maar ik krijg het idee dat er niemand werkt. Klopt dit?

Ik heb meerdere berichten gestuurd zonder enige respons (behalve van de chatbot, maar die krijg ik ook niet meer aan de praat sinds ik heb gevraagd om een medewerker te spreken).

Ik heb ook de klantenservice gebeld en gekozen voor optie om gecontacteerd te worden via WhatsApp, maar niks. Nada. 

Nu vraag ik me dus af: bestaan deze mensen echt, of ben ik met een leeg kantoor aan het appen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
becky89
Apprentice
Opties
Nee hebben alleen chatbot denk ik. Slechte zaak voor een 24/7service ..al zeggen ze zelf .. misch via messenger proberen 1718685270380_1718685270373_0.jpg1718685806105.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 Antwoorden
Oplossing
becky89
Apprentice
Opties
Nee hebben alleen chatbot denk ik. Slechte zaak voor een 24/7service ..al zeggen ze zelf .. misch via messenger proberen 1718685270380_1718685270373_0.jpg1718685806105.jpg
Bas10plus
Journeyman
Opties

Wow, daar zitten ze inderdaad. Bizar. Helaas kunnen ze me nog steeds niet helpen met een vrij simpele vraag. Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bas10plus,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Door de drukte kunnen we niet altijd tijdig alle berichten beantwoorden. Kan ik jou misschien verder helpen met jouw vraag?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Bas10plus
Journeyman
Opties
Dat zou fijn zijn. Mijn HBO Max abonnement (dat via Samsung gefactureerd wordt, onder de naam "BB-Samsung Swalbach DEU") is stopgezet zonder dat ik daar opdracht toe heb gegeven. Ik had een 50% off for life abonnement van 3,99 per maand. Bij navraag bij HBO blijkt dat te zijn gebeurd doordat ik niet heb betaald deze maand. Inderdaad zie ik op mijn creditcard-overzicht dat er deze maand geen bedrag is afgeschreven, terwijl dat normaal gesproken automatisch gebeurt op de 8e van de maand.

Ik realiseer me nu dat dit waarschijnlijk komt doordat mijn creditcard in mei is verlopen en ik een nieuwe heb ontvangen, die tot mei 2029 geldig is (en een nieuwe security code heeft). Het nummer en de naam op de kaart zijn nog hetzelfde.

Kunnen jullie de gegevens updaten (of me wijzen waar ik dat kan doen) en mijn abonnement herstellen?
0 Likes
GvdVoort
Apprentice
Opties
Ze zijn nergens op te bereiken. Een groot drama is het en als ze dan al n keer reageren krijg je een flut antwoord waar je niks aan hebt.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie en uitleg Bas10plus,

Zoals ik het goed begrijp had je via jouw Samsung TV het HBO abonnement afgesloten? Zo ja, kan je de nieuwe kaartgegevens via jouw televisie updaten? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Bas10plus
Journeyman
Opties
Nee, ik kan alleen een nieuw abonnement afsluiten, omdat die andere al automatisch gecancelled is.

Ik wil dus ook mijn abonnementskosten alsnog voldoen en mijn abonnement herstellen.

Bovendien heb is de Samsung- televisie waarop ik het abonnement heb afgesloten kapot. Ik kijk inmiddels via een Philips tv.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Bas10plus,

Had je ook geprobeerd via Samsung Checkout in te loggen en zo de gegevens proberen te wijzigen? Je kan op de het portaal ook e.v gebruik maken van de 'Hulp' knop wanneer je er niet uitkomt. Zie onderstaande link.
https://bit.ly/2qpZRwX

Met groet,

Ajay

Community Manager
Bas10plus
Journeyman
Opties
Dank voor de link! Creditcard updaten is nu gelukt. Hoe kan ik nu mijn abonnement herstellen?
0 Likes