Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe krijg je het snelst contact met de Samsung support?

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2022 12:40 AM)
957 Weergaven
chrisssj2
Explorer
Opties

Mensen op het samsung telefoonnummer willen mij NIET helpen, er is GEEN technische afdeling meer telefonisch die is abolished. Ik heb geen twitter, facebook,whatsapp, tiktok, of welke onzin dan maar ook. Het is te gek voor woorden dat een verkoper van een product je VEREIST lid te worden van 3rd party services en de agreements die je daarvoor moet accepteren. 

Ook dit messageboard is geen vervanging voor DIRECT contact met degene die jouw goederen of diensten doet laten afnemen. Tevens lijkt er ook geen email adres beschikbaar.

Wat is dit nou mensen?? dit kan toch niet? echt te schandelijk voor woorden hoe er zo met klanten om gegaan word.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @chrisssj2, goedemiddag.

Bedankt voor je berichten, we helpen je graag verder. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Je kan ons benaderen via verschillende kanalen en wij zijn uiteraard ook gewoon telefonisch bereikbaar. Kijk hier voor de verschillende manieren om ons te benaderen: https://bit.ly/2M3mSRb

Voor op de Community hebben wij huisregels opgesteld en deze zijn voor iedereen van toepassing, hierin vragen we ook om respectvol en beleefd te blijven! Kijk hier voor de huisregels op de Community: https://bit.ly/3r6GTph

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @chrisssj2 en welkom op het Samsung forum.

Als je technische vragen hebt kun je hier gewoon terecht🙂 Hier op het forum beantwoorden we elke vraag die je hebt met plezier.

Als je hier het probleem met zoveel mogelijk details neerzet en al je technische vragen dan heb je vandaag nog een antwoord en is je probleem / vraag hopelijk opgelost🙂

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @chrisssj2 , goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Wat is er precies aan de hand en waar kan ik je mee helpen?

Naast onze social media kanalen zijn we ook nog steeds bereikbaar via de telefoon 😇 Wij vragen en dwingen je dan ook zeker niet om ergens lid van te worden. 

Een e-mailadres is inderdaad niet beschikbaar maar via onze verschillende kanalen staan we je uiteraard wel voor je klaar om je verder te helpen!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
chrisssj2
Explorer
Opties

Zoals ik al aangaf is een publiek messageboard of forum is GEEN vervanging voor DIRECT contact in spraak met je afgever/klant, wat mij vrij normaal lijkt. Het probleem heb ik zojuist omschreven!! het probleem is dat je NIEMAND te spreken krijgt die je kan helpen met je probleem vanuit samsung zelf. En kies je wel voor text contact kan dat ook niet, want geen email adress en je kan geen eens een ticket aan laten maken hier in nederland want geen livechat. 
Ik ga naar samsung.com ik krijg daar via die livechat wel iemand te spreken maar die kunnen mij geen terugkoppeling doen want omdat ik woon in nederland.. en het samsung systeem laat dat niet toe een ticket ervoor te maken.
Ik ben echt ziedend!

0 Likes
chrisssj2
Explorer
Opties

Ja bereikbaar via de telefoon maar niet iemand die je kan helpen! je word doodleuk doorverwezen naar externe mediums en dat ze niks voor je kunnen betekenen aan de telefoon.
"die verschillende kanalen" zijn niet zo verschillend want geen 1 die je DIRECT contact laat hebben zonder allemaal externe troep waar je lid van moet zijn en dan heb je al zowiezo met wachttijden te maken en geen direct contact!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kunt je probleem hier typen. Er zijn hier dag en nacht experts aanwezig die je kunnen helpen.

Wat is het probleem waar je hulp bij nodig hebt?
chrisssj2
Explorer
Opties

Mijn voorkeur gaat uit naar direct contact telefonisch wat de standaard is, en niet via slowmotion text met random users met de hoop dat 1 iemand mijn topic leest of iemand van samsung hier toevallig komt kijken. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Ik wil de support en of experts direct in contact mee komen en zelf spreken.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je praat nu met een expert😉 En zeker geen random user.

Als het via de klantenservice niet lukt is dit de beste manier.

Ik wil je graag helpen met je probleem maar dan zul je wel moeten vertellen wat het probleem is.
chrisssj2
Explorer
Opties

Jij bent van samsung?
Mijn punt van het topic is dat ik DIRECT gewoon goed geholpen wil worden door de klantenservice, en niet door publieke/externe plekken etc. Is dat nog mogelijk in deze tijd????

Mijn onderwerp wat ik met klantenservice wil bespreken, is niet ter sprake nu, daar gaat dit topic nu even niet over.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik vertegenwoordig Samsung als Samsung maker en zoals de andere Samsung makers helpen wij mensen via het forum met hun vragen.

Als de klantenservice geen antwoord heeft is de kans groot dat ze je doorsturen naar het forum omdat hier op zo'n beetje alles een antwoord kan gegeven worden🙂

Als je je bedenkt mag je altijd je technische vragen hier stellen en dan worden ze netjes beantwoord.

Fijn weekend!