op 09-01-2023 03:52 PM
Goede middag,
Heb recent aangeschaft: soundbar S60B en TV QN90B.
Als is instel op soundbar bluetooth heb ik helderder en harder geluid dan wanneer ik instel op HDMI. Ook soundbar en TV luidsprekers tegelijkertijd geeft minder helder geluid minder krachtig geluid dan alleen Soundbar Bluetooth.
Ik dacht dat met HDMI aansluiting stabieler en beter zou zijn. Temeer daar ik graag ook de TV mee laat doen.
Wie weet de oplossing ? D A N K. Joop
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-01-2023 09:18 AM
Dank Martijn,
Gisteren heeft Samsung ondersteuning de TV gereset. En nu werkt alles qua geluid prima.
Had ook een vraag over het startscherm aan Samsung gesteld, 3 personen gesproken, niemand wist de oplossing. Op internet vond ik dat je onder Algemeen en Privacy dit kunt instellen zodat je niet begont met de Smart Hub. Wel een beetje gek dat mensen wier vak het is dit niet weten.
Groet,
Joop
op 09-01-2023 11:14 PM
op 12-01-2023 08:43 AM
Hi @Barcelona100-, goedemorgen.
Wanneer je een verbinding maakt met een HDMI kabel heb je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van Q-Symphony, hierbij worden ook de speakers van de TV zelf gebruikt. Bij een Bluetooth of optische verbinding heb je deze mogelijkheid niet, hierdoor is er een verschil in de geluidsweergave tussen de verschillende aansluit mogelijkheden.
Groeten,
Martijn
op 12-01-2023 09:18 AM
Dank Martijn,
Gisteren heeft Samsung ondersteuning de TV gereset. En nu werkt alles qua geluid prima.
Had ook een vraag over het startscherm aan Samsung gesteld, 3 personen gesproken, niemand wist de oplossing. Op internet vond ik dat je onder Algemeen en Privacy dit kunt instellen zodat je niet begont met de Smart Hub. Wel een beetje gek dat mensen wier vak het is dit niet weten.
Groet,
Joop
op 12-01-2023 09:34 AM