Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verschil in geluid met Bluetoot en HDMI kabel

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2023 03:52 PM)
850 Weergaven
Barcelona100-
Student
Opties

Goede middag,

Heb recent aangeschaft: soundbar S60B  en TV QN90B.

Als is instel op soundbar bluetooth heb ik helderder en harder geluid dan wanneer ik instel op HDMI. Ook soundbar en TV luidsprekers tegelijkertijd geeft minder helder geluid minder krachtig  geluid dan alleen Soundbar Bluetooth.

Ik dacht dat met HDMI aansluiting stabieler en beter zou zijn. Temeer daar ik graag ook de TV mee laat doen.

Wie weet de oplossing ? D A N K.   Joop

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Barcelona100-
Student
Opties

Dank Martijn,

Gisteren heeft Samsung ondersteuning de TV gereset. En nu werkt alles qua geluid prima.

Had ook een vraag over het startscherm aan Samsung gesteld, 3 personen gesproken, niemand wist de oplossing. Op internet vond ik dat je onder Algemeen en Privacy dit kunt instellen zodat je niet begont met de Smart Hub. Wel een beetje gek dat mensen wier vak het is dit niet weten.

Groet,

Joop

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
ArendOever
Explorer
Opties
Ik zou dan een optisch kabeltje proberen van de tv naar de soundbar. Wie weet werkt dat beter dan hdmi.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Barcelona100-, goedemorgen. 

Wanneer je een verbinding maakt met een HDMI kabel heb je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van Q-Symphony, hierbij worden ook de speakers van de TV zelf gebruikt. Bij een Bluetooth of optische verbinding heb je deze mogelijkheid niet, hierdoor is er een verschil in de geluidsweergave tussen de verschillende aansluit mogelijkheden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Barcelona100-
Student
Opties

Dank Martijn,

Gisteren heeft Samsung ondersteuning de TV gereset. En nu werkt alles qua geluid prima.

Had ook een vraag over het startscherm aan Samsung gesteld, 3 personen gesproken, niemand wist de oplossing. Op internet vond ik dat je onder Algemeen en Privacy dit kunt instellen zodat je niet begont met de Smart Hub. Wel een beetje gek dat mensen wier vak het is dit niet weten.

Groet,

Joop

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Daar heb je helemaal gelijk in! Wel erg fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost 😇 Heb je onze hulp ergens bij nodig of wil je wat weten dan horen wij dat natuurlijk ook graag! Heel veel kijk- en luisterplezier 💙

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200