Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding met Android Auto verbroken

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2022 04:19 PM)
904 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Sassika
Apprentice
Opties
Hi allemaal! Gisteren reed ik in de auto met spotify aan. En vanuit het niets was mijn telefoon ontkoppeld van de auto. Wat ik ook probeerde, ik kon spotify niet meer afluisteren. De S22 Ultra was nog wel verbonden met de auto zelf, maar dus niet om muziek te luisteren.
Ik heb vervolgens de koppeling opgeheven en opnieuw gemaakt, maar nu kan ik dus ook geen oproepen meer aannemen op de speaker van de auto.
Herkent iemand dit probleem? En wie weet wat ik kan doen!?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan zou ik beide apparaten in beide Bluetooth instellingen eens compleet verwijderen en opnieuw beginnen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Sassika
Apprentice
Opties
Na een hoop gedoe en zweet en tranen heb ik het eindelijk voor elkaar! Het was idd een update van mijn auto ! Alles werkt weer ! Bedankt voor jullie hulp en tips!💕

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga naar de Bluetooth instellingen op je telefoon en zoek de auto in de lijst -> druk op het tanwieltje er naast en controleer of audio en oproepen aan staan.

Sassika
Apprentice
Opties
Gedaan, die gaan dus telkens uit..
0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan zou ik beide apparaten in beide Bluetooth instellingen eens compleet verwijderen en opnieuw beginnen.

Sassika
Apprentice
Opties
Ook al gedaan 🙂
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Sassika, goedemiddag.

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Sassika
Apprentice
Opties

Hi Martijn, ik heb je tip opgevolgd... en nu kan ik dus ook geen verbinding meer maken met mijn wifi...wifi staat aan, maar er gebeurt niets.. het lijkt alleen maar erger te worden dit...

Screenshot_20220729-224902_Chrome.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Sassika, goedemiddag.

Is het je intussen nog gelukt om de verbinding te herstellen? Krijg je een bepaalde melding te zien? Zie je wel de Wi-Fi netwerken terug in de lijst? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Sassika
Apprentice
Opties
Na een hoop gedoe en zweet en tranen heb ik het eindelijk voor elkaar! Het was idd een update van mijn auto ! Alles werkt weer ! Bedankt voor jullie hulp en tips!💕
0 Likes