Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Usb-C en A52s

(Onderwerp aangemaakt op: 01-06-2022 11:05 PM)
1458 Weergaven
EvyVK
Explorer
Opties

Ik heb een Galaxy S21 en mijn vriend een A52s. In onze Mazda CX-3 hebben we een kabeltje van Mazda zelf van Usb-A naar Usb-C om onze gsm op aan te sluiten voor Android Auto. Dit kabeltje geeft het snel op doordat het heel dun is en oprolbaar. Ik heb van Azuri een Data and Sync cable van 0,33m gekocht (2A en 480Mbps, dus normaal usb 2.0), omdat ik van geen ander merk een zo kort kabeltje vond. Met mijn Galaxy S21 werkt dit perfect, maar de A52s reageert hier niet op. Waarom niet? 

16541174992228506964286683003574.jpg

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ventor
Samsung Members Star ★★
Opties

Hello, try resetting the USB port settings of your Galaxy A 52s: to do this, go to Settings/Applications and click on the area marked on the screenshot, activate Show system applications and accept. Search for the Usb settings app and in Storage -delete the cache and data, restart the phone and check.

apps eng..jpeg

"The quieter you become-the more you are able to hear..."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is zo niet te zeggen helaas, Ik weet dat Samsung de werking niet kan garanderen als je een kabel van een third party hebt. Ik heb dit zelf ook vaker meegemaakt dat om wat voor reden dan ook een niet orginele kabel problemen geeft en een orginele kabel dit niet doet.

En waarom het wel werkt met je S21 is niet te zeggen.

https://www.gsmpunt.nl/kabels/originele-samsung-usb-a-naar-usb-c-kabel-15-meter-zwart Je kan bijvoorbeeld deze proberen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Ventor
Samsung Members Star ★★
Opties

Hello, try resetting the USB port settings of your Galaxy A 52s: to do this, go to Settings/Applications and click on the area marked on the screenshot, activate Show system applications and accept. Search for the Usb settings app and in Storage -delete the cache and data, restart the phone and check.

apps eng..jpeg

"The quieter you become-the more you are able to hear..."

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het is heel stom maar dit komt omdat je een kabel gebruikt van een ander merk, je moet eigenlijk een orginele Samsung kabel gebruiken.
0 Likes
EvyVK
Explorer
Opties

Waarom werkt deze kabel dan wél met mijn samsung Galaxy s21? Maar niet bij de A52s?  Trouwens de aangekochte kabel van Mazda is ook een universele met een sticker van Mazda op, maar totaal niet van Samsung en werkte wel bij beide smartphones.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is zo niet te zeggen helaas, Ik weet dat Samsung de werking niet kan garanderen als je een kabel van een third party hebt. Ik heb dit zelf ook vaker meegemaakt dat om wat voor reden dan ook een niet orginele kabel problemen geeft en een orginele kabel dit niet doet.

En waarom het wel werkt met je S21 is niet te zeggen.

https://www.gsmpunt.nl/kabels/originele-samsung-usb-a-naar-usb-c-kabel-15-meter-zwart Je kan bijvoorbeeld deze proberen.
0 Likes
EvyVK
Explorer
Opties

En vroeger was een lange kabel geen probleem. Inpluggen en gsm ergens leggen, eventueel op de zetel ernaast. Maar nu moet hij IN een houder zitten OF ergens waar je er niet aan kan, dus als ik dan een lange kabel van 1m gebruik hangt die kabel in de weg voor de versnellingspook... Samsung, maak dringend korte 0,33 of 0,50 m usb-c kabels aub!

Bluetooth is een optie maar dan kunnen we geen gebruik maken van Android auto. Apple carplay daarentegen gaat wel via bluetooth in België...

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja lastige situatie, Ik wou dat er een betere oplossing was maar in dit geval ligt het aan de kabel. Een andere kabel zal gewoon werken. Samsung raad altijd aan om orginele kabels te gebruiken zodat ze de werking kunnen garanderen. Dus ik zou ook zeker een orginele kabel kopen. Ik hoop dat dat het probleem oplost.